پژوهشگران ایرانی 5 مدال طلای مسابقات نوآوری و اختراع مالزی را کسب کردند

در این مسابقات که روز جمعه در دانشگاه فناوری 'مارا' در شهر 'شاه عالم' مرکز ایالت سلانگور مالزی پایان یافت، بیش از 750 تیم از دانشگاه ها دولتی و خصوصی، مراکز علمی و تحقیقاتی، دانشکده ها و مدارس فناوری مالزی شرکت داشتند و پژوهشگران ایرانی این دانشگاه ها پنج مدال طلای جشنواره را کسب کردند.
در این مسابقات علمی که هر ساله با حضور محققان، پژوهشگران، مخترعان و نوآوران مراکز علمی – دانشگاهی و تحقیقاتی کشور مالزی برگزار می شود، پروفسور 'محمود مقومی' به همراه 'حامد مرتاجی' در بخش مهندسی و فناوری، دکتر 'فلسطین یاوری نژاد' در بخش سیستم های هوشمند و فناوری اطلاعاتی و دکتر 'حسین عربی' در بخش فناوری ارتباطات و اطلاعات از دانشگاه 'یو.ام' مالزی درخشیدند و مدال طلا را نصیب خود کردند.
دکتر 'آرمین رجبی' پژوهشگر فوق دکترای دانشگاه ملی مالزی (یو.کی. ام) در بخش علوم پزشکی و سلامت و دکتر 'سهیل کاظمیان' محقق فوق دکترای دانشگاه فناوری مارا (یو.آی.تی.ام) در بخش علوم اجتماعی نیز توانستند با ارائه طرح های خلاقانه و مبتکرانه مدال طلای این مسابقات را در میان بیش از 750 تیم شرکت کننده کسب کنند.
به گزارش ایرنا، این مسابقات از 30 شهریور ماه در سالن دیوان 'آگونگ تانکو' دانشگاه فناوری مارا آغاز و مراسم پایانی آن امروز جمعه با حضور معاونان وزیر علوم مالزی، روسای دانشگاه ها، مقامات بلندپایه و برگزارکننده مسابقات در این دانشگاه با اهدای جوایز، لوح و مدال ها برگزار شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا