یک روز بر روی خورشید چقدر طول می کشد؟

یک روز بر روی خورشید چقدر طول می کشد؟ این سوال در ابتدا بسیار احمقانه به نظر می رسد. یک روز به معنای مدت زمانی است که خورشید دوباره بر روی سر ما بیاید. این امر بر روی خورشید اتفاق نمی افتد، مگر آنکه ما برعکس بایستیم.  در این صورت یک روز در خورشید به صورت بی نهایت طول خواهد کشید و البته موی شما نیز آتش خواهد گرفت.

ممکن است که یک روز، مدت زمانی باشد که چرخیدن به دور یک ستاره دور دست طول می کشد. که در این مورد خاص باید گفت که بخش های مختلف خورشید دارای روزهای متفاوتی خواهند بود.

با این حال ممکن است که یک روز، مدت زمانی باشد که چرخیدن به دور یک ستاره دور دست طول می کشد. که در این مورد خاص باید گفت که بخش های مختلف خورشید دارای روزهای متفاوتی خواهند بود. زیرا خورشید یک توپ بزرگ از پلاسمای گازی جاری است و قسمت های مختلف با نرخ های متفاوتی می چرخند و در ارتباط با ستاره دور دست، خط استوای خورشید هر 24 و نیم روز زمین می چرخد در حالی که قطب های آن تقریبا 34 روز زمین می چرخند.

شاید هم یک روز به سادگی 86 هزار و چهارصد ثانیه است و در این مورد یک روز بر روی خورشید به علت تاخیر در زمان گرانشی، اندکی از یک روز بر روی زمین طولانی تر است. یا این که یک روز زمانی است که یک انسان می تواند بدون نفس کشیدن دوام بیاورد، البته 360 بار آن. در این مورد، یک روز بر روی خورشید، قطعا آخرین روز شما خواهد بود

احمد محمد حسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا