برگزیدگان جشنواره دانش‌آموزی زیست‌فناوری تقدیر می شوند

سومین جشنواره دانش‌آموزی زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف ایجاد انگیزه بین دانش آموزان و معلمان برای شناخت زیست فناوری، معرفی مدل های موفق ترویجی دانش‌آموزی آزمون شده و زمینه‌سازی توسعه آن در سطح کشور برگزار می شود.همچنین این جشنواره با تاکید بر رویکرد پژوهش محوری در ترویج زیست فناوری و ایجاد ارتباط بین نهادهای دانش آموزی و نهادهای پژوهشی و صنعتی در حوزه زیست فناوری برگزار خواهد شد.

در حاشیه این جشنواره مسابقه هایی در بخش های ترویج و فرهنگ سازی،  نوآوری و خلاقیت، برگزاری نشست ها و سخنرانی های علمی، برپایی نمایشگاه، کارگاه های علمی و هنری ویژه دانش آموزان و دبیران، فن بازار، بازدید از مراکز علمی و صنعتی بیوتکنولوژی ایران و بازی های مهیج علمی برپا می شوند.

همچنین در بخش مسابقات سومین جشنواره دانش آموزی زیست فناوری، کلیه دانش‌آموزان مقاطع اول و دوم متوسطه سراسر کشور می توانند جهت ثبت نام حداکثر تا ۳۰ مهر ۹۵  آثار خود را در دو بخش ترویج و فرهنگ سازی، نوآوری و خلاقیت ارسال کنند.

مسابقات بخش ترویج و فرهنگ سازی در ۹ رشته عکس میکروسکوپی، نقاشی، کاریکاتور، عکاسیی، فیلم کوتاه، داستان کوتاه، پوستر، بازی و نرم افزار و ماکت سازی و مسابقات بخش نوآوری و خلاقیت در ۲ رشته« ابداعات و اختراعات » و«طرح و مقاله پژوهشی » برگزار خواهدشد.

آثار و دستاوردهای دانش آموزان توسط اساتید ستاد توسعه زیست فناوری داوری شده و برگزیدگان علاوه بر دریافت جوایز نفیس و لوح برتر، تندیس ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را دریافت خواهند کرد.همچنین از مراکز آموزشی و پژوهش سراهای فعال و برتر در جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد. سومین جشنواره دانش آموزی زیست فناروی از سوم تا پنجم آذرماه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا