اولین تصاویر رسمی منتشر شده از لندروور دیسکاوری ۲۰۱۷

انتظار می‌رود که این خودرو نسبت به نسل قبلی خود لوکس‌تر بوده و بهای آن از حدود 60 هزار دلار شروع شود.
 

 

به گزارش پدال،لندروور می‌گوید که دیسکاوری جدید برای رفتن به هر مکانی طراحی شده و مزیت‌های بی‌شماری نسبت به قبل دارد.

تصویر رسمی نمای جلو خودرو توسعه‌ نمای آشنای این خودروساز را که اولین با در برادر کوچک‌تر دیسکاوری اسپرت دیده شده را نشان می‌دهد. هرچند، طراحی تکاملی این خودرو نشان‌دهنده‌ ورودی‌های هوای تیزتر است. جلوپنجره‌ خودرو تقریباً بدون تغییر از مدل اسپرت گرفته شده اما انتظار می‌رود چراغ‌های جلوی LED در تمام نسخه‌ها دیده شود.

هنوز بخش پشتی این خودرو نمایان نشده است؛ اما تصاویر جاسوسی اخیر نشان می‌دهد که بخش پشتی نیز از قواعد طراحی برادر کوچک‌تر پیروی می‌کند و عناصر اصلی نظیر جای پلاک و درب پشتی طراحی مشابه نسل قبلی دارند. اما احتمالاً این خودرو بجای استفاده از طراحی دوتکه‌ای درب پشتی از نسخه‌ مرسوم کنونی دنیای شاسی بلندها سود ببرد.

مدیر طراحی لندروور می‌گوید: دیسکاوری جدید شاسی بلندهای بزرگ را بازتعریف می‌کند. تیم طراحی و مهندسی لندروور DNA این خودرو را تکامل بخشیده‌اند تا محصولی دلپذیرتر، کاربردی‌تر و البته لوکس‌تر خلق کنند.

همه منتظریم تا ببینیم که کابین این خودرو در چه شرایطی است اما منابع نزدیک به لندروور پیشنهاد می‌کنند که کابین دیسکاوری لوکس‌تر و باکیفیت‌تر از مدل قبلی خواهد بود. این خودرو حداقل تا سال 2018 روی خط تولید نخواهد رفت.

پنجمین نسل این خودرو از نظر آفرود نیز تواناترین مدل خواهد بود. دیسکاوری از آخرین تکنولوژی سیستم چهارچرخ محرک شرکت سود خواهد برد و از پیشرانه‌های 4 سیلندر انجینیوم جدید لندروور و همچنین نسخه‌های 6 سیلندر استفاده خواهد کرد. نسخه‌های هیبرید این خودرو نیز در آینده عرضه خواهند شد. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا