سومین نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و طب سنتی در تهران گشایش یافت

487 شرکت اعم از تولیدی و صنعتی از جمله 146 شرکت دانش بنیان در این رویداد حضور دارند که از لحاظ تعداد شرکت های حاضر، نسبت به دو دوره قبل رشد چشمگیری داشته است.

2800 محصول در این رویداد ارائه می شود که از این تعداد، 450 محصول فناورانه و دانش بنیان هستند و در طی چهار روز در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت. حضور 147 مرکز علمی ، تحقیقاتی و دانشگاهی، حضور 100 گروه فناور دانش آموزی، رونمایی از سند نقشه راه سند ملی گیاهان دارویی و طب سنتی، برگزاری کارگاه های آموزشی، رونمایی از فرآورده ها و فناوری های این حوزه و راه اندازی هرباریوم گیاهان دارویی از مهمترین برنامه های این نمایشگاه است .
دبیر علمی سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی به برگزاری 18 کارگاه آموزشی در طول برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: تجاری سازی، نحوه برند سازی، صادرات، آشنایی با بازارهای هدف، آشنایی با نظام گمرگی و اشاعه طب سنتی از جمله موضوعاتی است که در قالب این کارکاه ها مطرح خواهد شد.
دکتر محمد حسن عصاره،'اقدام و عمل دانش بنیان دانش بنبان، پیشرو اقتصاد مقاومتی' را شعار این نمایشگاه اعلام کرد و افزود: با توجه به مولفه های اقتصاد مقاومتی مانند درونگرا، عدالت محور، مردم محور و دانش بنیان، اقتصاد مقاومتی در مسیر اقتصاد دانش بنیان گام برمی دارد.
سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران از 15 تا 18 شهریور ماه با حضور فعالان، تولیدکنندگان و صنعتگران این حوزه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا