خانه های هوشمند و اینترنت اشیا پربارتر از سال های قبل در آیفا 2016

اینترنت اشیا و خانه های هوشمند بر پایه اتصال اشیا به اینترنت و به یکدیگر و امکان استفاده از برنامه های مختلف برای کنترل و مدیریت هرچه بهتر اشیا اشاره دارد که در سال های اخیر مورد توجه محققان قرار گرفته است.

**همکاری شرکت LG با آمازون برای توسعه خانه های هوشمند
شرکت لوازم الکترونیکی ال جی در حال توسعه اکوسیستمی مطابق با خانه های هوشمند است و در این راستا با شرکت های بزرگی از جمله آمازون همکاری کرده است.
شرکت ال جی اعلام کرد که از دستیار صوتی شرکت آمازون به نام Alexa، برای اتصال لوازم خانگی خود به اینترنت استفاده کرده است. این دستیار صوتی در حسگر شرکت ال جی به نام SmartThinQ استفاده شده است که ارتباط لوازم خانگی با یکدیگر و با اینترنت را فراهم می کند. متخصصان شرکت ال جی معتقدند توسعه اینترنت اشیا با مشارکت شرکای حرفه ای در این زمینه به هدف نزدیکتر می شود.

** رونمایی شرکت دی لینک از تجهیزات متناسب با خانه های هوشمند
شرکت دی لینک از آخرین مجموعه تجهیزات خانگی هوشمند خود از جمله دوربین های نظارتی، روترهای Wi-Fi و فناوری های خودکارسازی امور منزل، در نمایشگاه IFA رونمایی کرد. 
در کنار مجموعه وسیعی از دوربین های نظارت خانگی مجهز به فناوری 180 درجه Wide Eye، روتر DIR-895L با استفاده از 8 آنتن خارجی پرتوان و فناوری Wi-Fi بهبود یافته، قادر است پهنای باندی معادل 5.300 مگابیت بر ثانیه را با ثبات کافی در تمام منزل در اختیار قرار دهد. 
نمایشگاه آیفا یکی از معتبرترین نمایشگاه های تجهیزات الکترونیکی است که در آن بهترین گوشی های هوشمند، انواع تبلت، کامپیوترهای شخصی، تلویزیون ها و تجهیزات پوشیدنی معرفی و رونمایی می شوند. تاریخ برگزاری این رویداد دوم تا هفتم سپتامبر است.

 

 

منبع:ایرنا
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا