دستورالعمل جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده ابلاغ شد

 بر اساس این آیین‌نامه، هر دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی می‌تواند در هریک از گروه‌های  علوم انسانی، کشاورزی، دامپزشکی، هنر، پزشکی، فنی و مهندسی و علوم پایه که در آن موضوع دانشکده و یا پژوهشکده دارد، یک نفر عضو هیات علمی را به عنوان پژوهشگر برگزیده به وزارت علوم معرفی کند.

بر اساس این گزارش، پارک ‌های علم و فناوری و مراکز رشد فناوری نیز می‌توانند حداکثر یک نفر را از میان افراد واجد شرایط به عنوان فناور برگزیده به ستاد جشنواره معرفی کنند.

همچنین دانشگاه‌ها، مؤسسات پژوهشی و پارک های علم و فناوری لازم است پژوهشگر و فناور برگزیده را از طریق هیات ممیزه، شورای پژوهشی یا هیات داوری که به ریاست معاون پژوهش و فناوری آن تشکیل شده است، معرفی کنند و مبنای محاسبه امتیازات نیز، آیین‌نامه ارتقای اعضای هیات علمی و شاخص‌های مدون فناوری است.

بر اساس این آیین‌نامه، افرادی که در گذشته به عنوان پژوهشگر یا فناور برگزیده، انتخاب شده‌اند، نمی‌توانند در این دوره از جشنواره معرفی شوند.

محققان و اعضای هیات علمی می‌توانند از طریق سایت دفتر برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری پژوهشی وزارت علوم به متن کامل آیین‌نامه هفدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده، جداول امتیازات و  پرسشنامه‌های مربوطه دسترسی پیدا کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا