عرضه تجاری کیت نانوذرات طلا حاوی گروه‌های عاملی

اینوا بیوساینس (Innova Biosciences) یک شرکت فعال در حوزه نانومواد دارویی است که محصولات و خدمات مختلفی در این بخش ارائه کرده است. اینوا اخیراً فناوری جدیدی موسوم به InnovaCoat GOLD را که نانوذرات 40 نانومتری و از مشتقات کربوکسیله شده طلاست، به بازار عرضه کرده است. این محصول به محققان اجازه می‌دهد تا به سرعت ترکیب پایداری میان آنتی‌بادی و نانوذرات طلا ایجاد کنند و از آن در بخش تولید و تحقیق و توسعه استفاده نمایند.
این محصول دارای گروه‌های عاملی کربوکسیل‌دار است و به‌گونه‌ای طراحی شده که با یک مرحله بتواند پیوند کووالانسی با نوعی کاربامید موسوم به EDC ایجاد کند. مزیت این محصول آن است که نانوذرات بعد از اتصال با آنتی‌بادی‌ها دچار تجمع نمی‌شوند و هیچ نیازی به برخی آماده‌سازی‌های رایج نظیر شستشو یا پیش‌فعال‌سازی نیست. این روش بسیار سریع‌تر از روش‌های استاندارد بوده و می‌توان در مدت زمان کمتر از 35 دقیقه نمونه را آماده‌ کرد.
به گزارش ستاد توسعه فناوری نانو،آنا سرنی از رهبران تیم تحقیقاتی شرکت اینووا می‌گوید: «این نانوذرات طلا دارای گروه عاملی می‌تواند فناوری‌های نانوذره‌ای را توسعه دهد، به طوری که از آن می‌توان برای بسط فناوری‌های کیت اتصال با لاتکس یا نانوذرات کلوئیدی طلا استفاده کرد. این محصول از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار بوده و می‌توان از آن در بخش تشخیص خارج از بدن استفاده کرد. همچنین این محصول را می‌توان در صنایع دیگر نیز به کار گرفت.»

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا