آیا لپ تاپ با قیمت زیر 25 میلیون تومان ارزش خرید دارد؟

پیشرفت فناوری در عصر دیجیتال طی چند سال گذشته به ما نشان داد که واقعاً چقدر به یک لپ‌تاپ قابل اعتماد نیاز داریم، اما بدون اینکه بخواهیم حساب بانکی مان برای خریدش خالی شود! بنابراین بهترین لپ تاپ های زیر 500 دلار (در حدود 25 میلیون تومان در زمان نگارش این مطلب) را باهم بررسی اجمالی ای خواهیم کرد.

به گزارش سیناپرس، با رشد روزافزون صنعت فناوری، افراد بیشتری تمایل به کار از راه دور یا یک محیط کاری ترکیبی دارند.

اما امروزه، مردم از رایانه فقط برای محل کار و مدرسه استفاده نمی کنند، دانشجویان از لپ تاپ برای پخش برنامه های مورد علاقه خود، گشت و گذار در رسانه های اجتماعی و بازی ها استفاده می کنند، همچنین کودکان و نوجوانان برای انجام تکالیف مدرسه از این وسیله استفاده می کنند.

اکثر لپ‌تاپ‌های برتر با قیمتی بیش از 500 دلار به فروش می‌رسند، اما این بدان معنا نیست که لپ‌تاپ‌های فراوانی در بخش مقرون به صرفه‌تر وجود ندارد. این لیست از لپ تاپ های زیر 500 دلار را که می توانند همه نیازهای شما را برآورده کنند، بررسی می کنیم:

لپ تاپAsus VivoBook 15

مزایا:

  • 8گیگابایت رم
  • صفحه 15.6 اینچی تاچ
  • ضخامت و وزن بسیار کم

معایب:

  • درگاه Ethernet ندارد

جزییات بیشتر:

دارای CPU اینتل I3 نسل 11 است و 256 گیگابایت حافظه سریع حالت جامد SSD دارد.

داشتن توانایی خرید این Asus VivoBook 15 با قیمت کمتر از 500 دلار باید جرم باشد. این لپ تاپ همه چیز را با 8 گیگابایت رم DDR4، پردازنده 3-1115G4 اینتل و 256 گیگابایت حافظه داخلی SSD  خود انجام می دهد.

صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی و صفحه کلید با نور پس زمینه تنها دو مورد از ویژگی های عالی این لپ تاپ هستند. این همه کاره بودن این لپ تاپ به ندرت در لپ تاپ های زیر 500 دلار دیده می شود. با 8 گیگابایت رم، گرافیک اینتل UHD و نرخ رفرش 60 هرتز، می‌توانید به خوبی با این لپ‌تاپ کار کنید و بازی‌های مورد علاقه خود را انجام دهید.

مایکروسافت Surface Go 3

مزایا:

  • قابلیت حمل آسان
  • آنتی ویروس و سیستم امنیتی آماده بکار از زمان خرید
  • دوربین جلو و پشت

معایب:

  • کیبورد سخت افزاری ندارد
  • فقط یک درگاه USB دارد

این لپ تاپ Surface Go دارای عمر باتری 11 ساعت با قابلیت شارژ سریع است تا مطمئن شوید که در طول روزهای پرمشغله خود لپتاپتان شما را نا امید نخواهد کرد. در حالی که برنامه کاربردی مایکروسافت 365 همراه با خرید مایکروسافت سرفیس گو 3 گنجانده نشده است، یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه با این خرید برای دسترسی به همه برنامه های محبوب مایکروسافت در نظر گرفته شده است.

به گزارش سیناپرس، با سرعت بارگذاری سریع در پردازنده Intel Pentium Gold 6500Y، می‌توانید در وب جستجو کنید، تکالیف خود را کامل کنید و با پولی که از خرید این لپ‌تاپ صرفه‌جویی می‌کنید، تعطیلات خود را برنامه‌ریزی کنید.

لپ تاپ HP 17

مزایا:

  • دو درگاه USB3
  • صفحه نمایش بزرگ 17.3 اینچی
  • 256 گیگابایت حافظه SSD

معایب:

  • درگاه USB C ندارد

لپ تاپ های قدرتمند با قیمت پایین به سختی پیدا می شوند. خوشبختانه این لپ تاپ HP 17 با کمتر از 400 دلار قابلیت های شگفت انگیزی را ارائه می دهد. این صفحه نمایش با 17.3 اینچ یکی از بزرگ ترین صفحه نمایش هایی است که می توانید روی لپ تاپ داشته باشید و با وضوح 1600 x 900 HD Plus، می توانید با کیفیتی بی نظیر به دیدن ویدیو، بازی و گشت و گذار در وب بپردازید.

یک SSD پیشرفته 256 گیگابایتی سرعتی 15 برابر سریعتر از یک هارد دیسک سنتی ارائه می دهد. علاوه بر این، 4 گیگابایت رم DDR4 با پهنای باند بالاتر، عملکرد این لپ‌تاپ فوق‌العاده را افزایش می‌دهد.

به گزارش سیناپرس، در نهایت باید در پاسخ به این سوال که آیا لپ تاپ هایی با قیمت زیر 25 میلیون تومان ارزش خرید دارند، گفت: بله! قطعا با این بودجه، انتخابهای بالا مواردی هوشمندانه و عالی خواهند بود.

گزارش:محمدزارعلی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا