فراخوان ارسال مقاله به همایش ملی دین و نظریه فرهنگی

نخستین همایش از سلسله همایش های دین و سیاست گذاری فرهنگی با عنوان همایش ملی دین و نظریه فرهنگی در تاریخ 16 مهر ماه سال 1394 در سالن همایش بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء شهر قم ایران برگزار خواهد شد .  پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند مقالات خود را در زمان مقرر به دبیرخانه کنفرانس ارائه دهند .

شورای تخصصی حوزوی و شورای عالی انقلاب فرهنگی با هدف بررسی چیستی ، چرایی و چگونگی تعامل مبانی دینی و نظریه فرهنگی ، اقدام به برگزاری این همایش کرده و از پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، متخصصان و کارشناسان این حوزه دعوت می کنند تا با حضور خود در این همایش ، گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند . قابل توجه است که این همایش محورهای فلسفه فرهنگ ، نظریه فرهنگی دینی ، انقلاب اسلامی و نظریه فرهنگی ، بازخوانی نظریات فرهنگی ، نظریه های فرهنگی و موضوعات و مسائل فرهنگی ، و نظریه فرهنگی و سایر حوزه‌ها را پوشش می دهد .

قابل ذکر است که سیزده مرکز و نهاد حوزوی و دانشگاهی از جمله حوزه علمیه قم ، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران ، بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء ، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ، مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما ، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ، دانشگاه باقرالعلوم ، مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق(ع) ، دانشگاه علامه طباطبایی ، دانشگاه تهران ، دانشکده علوم انسانی دانشگاه اصفهان و مؤسسه علمی فرهنگی اندیشه عصر گذار در برگزاری نخستین همایش از سلسله همایش های دین و سیاستگذاری فرهنگی مشارکت و همکاری دارند  .

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده اند ، از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با موضوع اصلی این همایش قابل پذیرش است .

 

 

لازم به ذکر است که مقالات برتر این همایش در فصلنامه عملی – پژوهشی دین و سیاست فرهنگی به چاپ خواهد رسید .

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به صورت الکترونیکی به آدرس اینترینتی nazariehfarhangi@sccr.ir ایمیل کرده و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند . آخرین مهلت ارائه خلاصه مقاله تاریخ بیستم اردیبهشت ماه سال 1394 اعلام شده و افرادی که خلاصه مقاله اشان پذیرفته شد باید تا تاریخ بیستم مرداد ماه سال 1394 نسبت به ارسال مقاله کامل اقدام کنند .   

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی  http://shho.ir/ قابل دسترسی و مشاهده است . 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا