تابستان منتظر خودروی لکسوس هیبریدی باشید

شرکت خودروسازی لکسوس اعلام کرد: مدل بعدی خود را با نام لکسوس LBX در ابتدای تابستان پیش رو در تاریخ ۵  ژوئن معرفی می کند.

به گزارش سیناپرس، طرفداران لکسوس باید منتظر نسخه جدید هیبریدی این خودرو باشند که لکسوس LBX  نام دارد. حرف X  در نام این محصول نشان می دهد، نسخه جدید خودروی لوکس ژاپنی یک کراس اوور مطابق با UX، RX و NX خواهد بود. به نظر می رسد تصاویر تیزری که سقف بلند LBX را نشان می دهد نیز این موضوع را تایید می کند.

به باور کارشناسان، بعید است LBX صرفاً با نیروی الکتریکی عرضه شود، زیرا خودروهای الکتریکی لکسوس باید با علامت Z مشخص شوند که با RZ شروع می شود.استفاده از حروف LB  برای اولین بار برای لکسوس گزارش شده است که نشان می دهد LBX ممکن است اولین مدل از مجموعه ای بزرگتر باشد که از سوی این شرکت معرفی خواهد شد.

همچنین نامگذاری فوق ممکن است به این معنا باشد که این خودرو یک خودروی سگمنت B مبتنی بر پلت فرم TNGA-B است که زیربنای تویوتا یاریس کراس است.

گزارش های پیشین نشان می دهد:لکسوس در حال آماده سازی یک مدل کامپکت سطح پایه جدید است که در زیر گروه  UX قرار گرفته و جانشینی برای هاچ بک CT سگمنت C است.به گزارش سیناپرس، خبر تولید این محصول جدید در حالی صورت می‌گیرد که این برند برتر ژاپنی به دنبال گسترش خط تولید خود در بریتانیا و اروپا و معرفی نسل بعدی لکسوس LM است.

باید توجه داشت که این مدل یک MPV است که در بازار لوکس رده بالا به عنوان جایگزینی برای ب ام و سری ۷ و مرسدس بنز S کلاس هدف گذاری شده است.

به گزارش سیناپرس، هنوز مشخص نیست که آیا LBX در ارتقاء بازار لکسوس از روش های سنتی این شرکت پیروی خواهد کرد یا خیر. در عوض ممکن است شرکت لکسوس حجم فروش بالاتری را هدف قرار دهد تا بتواند وارد بازار اصلی بریتانیا شود.

مترجم: بیتااکبری

منبع: autocar.co.uk

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا