پنکه های هوشمند DYSON قابلیت تصفیه هوا را نیز دارند

 علاوه بر این با داشتن یک گوشی دیگر نیازی به حمل یک دوربین جداگانه دیجیتال، پلیر MP3 و… ندارید. علاوه بر گوشی های هوشمند دستگاههای چند کاره دیگری نیز وجود دارند که از جمله آنها می توان به Pure Hot Cool Link کمپانی دایسون اشاره کرد که کار یک فن، بخاری و تصفیه کننده هوا را با هم انجام می دهد.

دایسون در واقع سه محصول فن های بدون پره Dyson Cool، بخاری Dyson Hot و تصفیه کننده هوای Dyson Pure Cool را در یک دستگاه با هم ادغام کرده و می توانید از آنها در طول سال برای سرد کردن و گرم کردن خانه خود استفاده کنید.
این دستگاه جدید دارای استوانه فیلتر HEPA شیشه ای برای تصفیه هوا است و وعده داده شده 99.97 درصد از ذرات موجود در هوای منزل را حذف می کند. این ذرات شامل ناخالصی های نامرئی مانند گرده ها، آلودگی های هوا، کپک ها، باکتری ها و بوهای ناخوشایند مانند سوختگی هستند.

به گزارش بی نهایت،از آنجایی که تکنولوژی به سمت ساخت خانه های هوشمند حرکت می کند، ساخت این دستگاه مهم محسوب می شود و در آن از وای فای برای اتصال به برنامه های اندروید و iOS دستگاه استفاده می شود.
با این برنامه رایگان می توانید تنظیمات فن مانند کنترل دما و سرعت، تنظیم یک تایمر خواب برای خاموشی دستگاه در نیمه شب را انجام دهید. این برنامه همچنین می تواند برای نظارت بر کیفیت هوای منزل نیز استفاده شود. اگر در مورد استفاده از انرژی بیشتر احساس مسئولیت می کنید می توانید حالت خودکار را فعال کنید که در آن تصفیه کننده تنها زمانی فعال می شود که کیفیت هوا پایین باشد.
این دستگاه از ششم سپتامبر بر روی وب سایت دایسون با قیمت 600 دلار در دسترس خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا