رونمایی از ب ام و سوپر سالن ۲۰۲۳

شرکت ب ام و به تازگی  از محصول جدید شش سیلندر 3.0 لیتری توئین توربوشارژر جدید خود رونمایی کرد. این خودرو نسخه ارتقا یافته همان موتور موجود در بی ام و M3 استاندارد و بی ام و M4، محسوب شده و می تواند تنها در 3.4 ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

به گزارش سیناپرس، نسخه جدید ب ام و M3 CS از نظر بصری با مجموعه ای از تغییرات طراحی، مانند جلو پنجره باز و خشن تر، طراحی شده و برای مطابقت با قسمت جلویی نسخه مسابقه ای M4 BMW با مشخصات GT4، طراحی شده است. ورودی‌ های هوای این محصول جدید و جذاب با مجموعه ای از آیتم های آیرودینامیک مانند یک اسپلیتر جلویی عریض و یک اسپویلر لبه دار در عقب به هم می پیوندند.

یکی از نکات کلیدی در عملکرد عالی M3 CS بدنه سبک تر آن است که از طریق استفاده از مواد سبک وزن در سرتاسر خودرو مانند فیبر کربن برای سقف و تعویض قطعات برای جایگزین های سبک تر مانند صندلی های سطلی فیبر کربنی، ساخته شده است.

رینگ های V ویژه  این خودرو با ابعاد ۱۹ اینچ در جلو و ۲۰ اینچ در عقب، ارائه می ‌شوند که با لاستیک‌ های ویژه ای پوشیده شده ‌اند. به گزارش سیناپرس، ترمز های ترکیبی M با کالیپرهای قرمز و کربن سرامیکی به کار رفته در این محصول نیز دارای قدرت مناسبی است.

گفتنی است فضای داخلی این نسخه جدید به طور کلی با M3 Competition مطابقت دارد، به این معنی که جدیدترین مجموعه اطلاعات سرگرمی بی ‌ام ‌و با صفحه عریض را دارد، اما صندلی‌ های چرمی مرینو به‌عنوان استاندارد و ویژگی‌های نشان CS در آن نصب شده ‌اند.

به گزارش سیناپرس، در این گزارش تصویری شاهد نسخه رونمایی شده از این محصول جدید ب ام و هستید.

مترجم: ناصر پورقدیمی

منبع: autocar

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا