بیماری های منتقله از طریق روابط جنسی بررسی می شود

دکتر پژواک خاکی در افتتاحیه هفدهمین کنگره بین المللی  میکروب شناسی، گفت: مهمترین محورهایی که در کنگره امسال به آن پرداخته می شود عبارتند از مقاومت‌های آنتی‌بیوتیک، عفونت‌های بیمارستانی، واکسن‌های میکروبی، میکروب‌شناسی بالینی، بیماری‌های میکروبی مشترک بین انسان و دام، بیماری‌های عفونی نوپدید و نانوتکنولوژی در میکروب‌شناسی.

وی ایران افزود: درس میکروب‌شناسی دهان و دندان و بیماری‌های منتقله از طریق رابطه جنسی برای نخستین بار در این کنگره مطرح می‌شود.

خاکی گفت: در حال حاضر اخلاق حرفه‌ای در پزشکی و پژوهش در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است و ما نیز برای اولین بار سعی کرده‌ایم به این موضوع به طور اختصاصی بپردازیم.

دبیر علمی هفدهمین کنگره بین‌المللی میکروب‌شناسی گفت: سخنران‌هایی از کشورهای فرانسه، آمریکا ، دانمارک، اسپانیا، آلمان و انگلیس و  آفریقای جنوبی با حضور در این کنگره و ارائه مقالات خود آخرین اطلاعات و پژوهش‌ها را به اشتراک خواهند گذاشت.

به گزارش مهر، هفدهمین کنگره بین‌المللی انجمن میکروب‌شناسان ایران از دوم تا چهارم شهریور ماه جاری در سالن ابن‌سینای دانشکده پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران در حال برگزاری است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا