سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف موفق به دریافت نشان فرهنگ و مدیریت جهادی شد

طرح سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با عنوان «تدوین دانش فنی،  بومی‌سازی، تدوین استاندارد ملی، کنترل کیفیت، نظارت و ارتقای  تولیدکنندگان لوازم و تجهیزات سیستم‌های آبیاری مدرن کشور» در نشست  تخصصی «فرهنگ و مدیریت جهادی، اقتصاد  مقاومتی، علم و فناوری»، توسط مهندس علی  مهدی‌زاده مدیر مرکز خدمات تخصصی توسعه تکنولوژی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی  شریف ارائه و به عنوان یکی از طرح‌های  برتر و موفق همایش فرهنگ و مدیریت جهادی انتخاب شد.

همچنین در این همایش از مقاله عضو هیات علمی جهاددانشگاهی سازمان  جهاددانشگاهی صنعتی شریف با عنوان  «الگوی پرورش منابع انسانی مبتنی بر  فرهنگ جهادی- تجربه جهاد دانشگاهی» تقدیر شد.

در مراسم اختتامیه این همایش، نشان فرهنگ و مدیریت جهادی و لوح تقدیر طرح و الگوی برتر به دکتر محمدصادق حاجی تاروردی رئیس پژوهشکده توسعه تکنولوژی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف اهدا  شد.

در این جشنواره که با  شرکت نهادها و وزارتخانه‌های مختلف برگزار شد، سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف نیز در سه کمیته «علمی»، «طرح‌ها و  الگوها» و «فرهنگی –هنری» حضور فعال داشت؛ همچنین در نمایشگاهی که در حاشیه  این همایش برگزار شد، سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف به  معرفی محصولات و دستاوردهای پژوهشی خود  در حوزه‌های مختلف مهندسی پرداخت.

در دهمین همایش ملی و اولین جشنواره  فرهنگ و مدیریت جهادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در بخش طرح‌ها و الگوهای برتر و موفق، 100 عنوان طرح و پروژه از سوی وزارتخانه‌های آموزش و  پرورش، امور خارجه، امور اقتصاد و  دارایی، جهادکشاورزی، نفت و همچنین  بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف ارائه شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا