پیوستن اپل، گوگل و ای تی اند تی به پویش انسداد تماس های تلفنی خودکار

 در بین اعضای جدید گروه موسوم به «نیروی مقابله با روبوکال» نام شرکت های (AT&T Inc (T.N)، Alphabet Inc (GOOGL.O که یکی از زیرمجموعه های گوگل است، Apple Inc (AAPL.O)، Verizon Communications Inc و (Comcast Corp (CMCSA.O به چشم می خورد. این گروه اولین جلسه خود را در مقر کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا برگزار کرد.

این نیروی عملیاتی جدید که روز جمعه با همکاری اپراتورها، تولیدکنندگان دستگاه های مخابراتی، توسعه دهندگان سیستم عامل ها و طراحان شبکه و دولت آمریکا تشکیل شده، امیدوار است از طریق وضع استانداردهای جدید شناسایی تماس بتواند شماره های غیرواقعی را مسدود کند و از طریق انتشار فهرست شماره های غیرواقعی که قصد جعل هویت بانک ها، سازمان های دولتی و نهادهای رسمی را دارند، با این نوع کلاهبرداری مقابله کنند.
 به گزارش ایرنا از رویترز،تماس های موسوم به روبوکال در واقع تماس های تلفنی هستند که به صورت خودکار برقرار می شوند و سخنان از پیش ضبط شده را تحت عنوان اطلاعیه های رسمی یا فراخوان های دولتی و مواردی از این دست، برای مخاطب پخش می کنند. عامل اصلی این نوع تماس های تلفنی، کلاهبرداران حرفه ای و بازاریابان تلفنی هستند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا