اطلاعات جدید درباره به روز رسانی ویندوز 10

سینا پرس: شرکت مایکروسافت طی بیانیه ای رسمی اعلام کرد که نسخه جدید سیستم عامل ویندوز 10 به صورت رایگان ارتقا داده می شود . در همین راستا ، سهنگوی این شرکت  اظهار داشت که ویندوز 10 برای اکثر نسخه های اخیر کاربران ویندوز ، بدون هیچ گونه هزینه و به صورت رایگان ارتقا داده می شود . این موضوع در حالی است که به طور معمول این شرکت برای ارتقا بخشیدن نسخه های جدید ویندوز صد دلار دریافت می کرده است .

تحلیلگران معتقد هستند که شرکت مایکروسافت ، بزرگترین شرکت نرم افزاری جهان تلاش می کند تا برای حفظ مشتریان خود این استراتژی جدید را به کار گیرد . استراتژی رایگان ارتقا بخشیدن نسخه جدید سیستم عامل ویندوز 10 ، به این جهت طراحی شده است تا قرار دادن ویندوز در دستگاه های زیادی را امکان پذیر سازد .

بر این اساس ، کاربران سیستم های ویندوز 7 و ویندوز 8.1 بر روی کامپیوتر، تبلت و موبایل های ویندوزی می توانند نسخه جدید سیستم عامل ویندوز 10 را به صورت رایگان در اختیار داشته باشند . علاوه بر این ، ویندوز عامل 10 می تواند سیستم ارتباطی و اتصال یکپارچه ای بین کامپیوتر ، تلفن های همراه ، تبلت ها و سایر ابزارهای ارتباطی ایجاد کند .

لازم به ذکر است ، پیش بینی می شود که ویندوز عامل 10 در پاییز سال جاری وارد بازار شود و نسخه ارتقا بخشیدن رایگان آن  نیز به مدت یک سال در دسترس خواهد بود .

منبع
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا