فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس جهانی مقایسه تئاتر سنتی و معاصر

کنفرانس بین المللی مقایسه تئاتر سنتی و معاصر با عنوان کامل Theatre Between Tradition & Contemporaneity 2015 در روزهای هفدهم تا بیست و یکم دسامبر سال 2015 برابر با بیست و ششم تا سی ام شهوریور ماه سال 1394 به مدت پنج روز در شهر لیترینگ (Leitring) واقع در اشتایرمارک اتریش برگزار خواهد شد . پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند مقالات خود را در زمان مقرر به دبیرخانه کنفرانس ارائه دهند  .  

سازمان دهنده این کنفرانس دانشگاه بین المللی تجربه تئاتر جهانی (International University for Global Theatre Experience) بوده و از پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، هنرمندان ، متخصصان و کارشناسان رشته های مختلف هنری از قبیل ؛ تئاتر ، موسیقی، هنرهای تجسمی و چند رسانه ای دعوت می کند تا با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات، نظرات، ایده های نو و علمی بپردازند. تبادل تجربه و به اشتراک گذاری ایده ها در هنرهای نمایشی معاصر ، آموزش آن   فرآیند تمرین و عملکرد تمرین باعث می شود تا روش های متنوع و تکنیک های خاص در هنرهای نمایشی معاصر در اختیار هنرمندان و متخصصان این حوزه قرار گیرد .

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در کنفرانس جهانی مقایسه تئاتر سنتی و معاصر در نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با یکی از موضوع های اصلی کنفرانس قابل پذیرش است.

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به صورت الکترونیکی به دبیرخانه کنفرانس ارسال کرده و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی http://www.iugte.com/projects/theatretradition  قابل دسترسی و مشاهده است .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا