بیماری های عفونی، از خطرناک ترین بیماری های تهدیدکننده بشر

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر سیدجواد حاجی میراسماعیلی افزود: کنترل عفونت های بیمارستانی هم اکنون به یکی از دغدغه های اصلی مراکز درمانی تبدیل شده است.
وی به برگزاری ششمین کنگره تخصصی استانداردهای تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون اشاره کرد و گفت: این کنگره تخصصی در روزهای 7 تا 8 شهریورماه 1395 به همراه جشنواره انتخاب آثار و تحقیقات برتر حوزه کنترل عفونت با حضور استادان، دانش پژوهان و محققان در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار می شود.
حاجی میراسماعیلی اضافه کرد: هدف این کنگره یکپارچه سازی و هماهنگی بین کلیه دستگاه ها و نهادهای مرتبط و فعال در حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون به منظور ایجاد یک عزم ملی می باشد. 
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: در این کنگره تازه ترین دستاوردها در زمینه های تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت واستریلیزاسیون مورد بحث و تحلیل صاحب نظران قرار خواهد گرفت.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایران در مسیر دستیابی به جایگاه برتر در میان دانشگاه های جهان اسلام و همسو با اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی و چشم انداز علمی کشور، برنامه ای منسجم و مناسب را طراحی و آغاز نموده است. 
حاجی میراسماعیلی افزود: بی شک بهره گیری از افکار و نظرات اندیشمندان و صاحب نظران علمی داخلی و خارجی نقشی موثر و بی بدیل در نیل به این مقصود ایفا می کند و این کنگره برای این دانشگاه فرصت بسی مغتنم خواهد بود.
ششمین کنگره تخصصی استانداردهای تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون در تاریخ 7 الی 8 شهریورماه 1395 در مرکز همایشهای رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا