آغاز هفتمین دوره دانش افزایی زبان فارسی در دانشگاه تبریز

 هفتمین دوره دانش افزایی زبان فارسی با حضور 53 نفر از دانشجویان زبان و ادبیات فارسی کشورهای جمهوری آذربایجان، ترکیه و گرجستان در دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد.

احمد فرشبافیان، رئیس موسسه آذربایجان‌شناسی دانشگاه تبریز در این مراسم با ارائه گزارشی از وضعیت دوره‌های دانش افزایی زبان فارسی گفت: این هفدهمین دوره دانش افزایی است که در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود اما از زمانی که موسسه آذربایجان‌شناسی در دانشگاه تبریز تشکیل شده است، این هفتمین دوره‌ای است که دانشگاه تبریز میزبان دانشجویان زبان و ادبیات فارسی از کشورهای همسایه است.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این دوره تاکید کرد: از امروز کلاس‌های آموزشی آغاز شده و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت. در این کلاس‌ها اساتید ادبیات دانشگاه تبریز با حضور دانشجویان خارجی به تدریس می‌پردازند.

فرشبافیان افزود: در کنار کلاس‌های آموزشی بعد از ظهر ها نیز تورهای تبریزگردی برای دانشجویان ترتیب داده شده است تا بتوانند با فرهنگ مردمان این سرزمین آشنا شوند.

رئیس موسسه آذربایجان‌شناسی دانشگاه تبریز اظهار کرد: هفتمین دوره دانش افزایی زبان فارسی روز جمعه به کار خود پایان می دهد و از دوم شهریورماه سال جاری میزبان اساتید دانشگاه‌های این کشورها خواهیم بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا