هوندا سیویک هاچ‌بک جدید با مجموعه‌ کاملی از امکانات ایمنی عرضه خواهد شد

هوندا خیلی زود به فکر ارتقای این خودرو افتاد و می‌خواست مطمئن شود که نسل دهم به سرنوشت مشابهی دچار نمی‌شود. در نتیجه هوندا سیویک هاچ‌بک جدید وارد میدان می‌شود. این خودرو با طراحی خارجی زیبا و زاویه‌دار، اتاق کاربردی و یک سیستم تعلیق کاملا مستقل برای رقابت با فولکس واگن گلف آمده است.

با اینکه، این خودرو در سری سیویک کاربردی‌ترین آنهاست، اما هوندا سخت تلاش کرده تا این هاچ‌بک جدید هم همان جذابیت‌های بصری برادرش، هوندا سیویک کوپه را داشته باشد. این یعنی هوندا سیویک جدید در قسمت عقب دو لوله اگزوز دارد، شیشه عقب آن شیب زیادی دارد و در سپر جلوی خودرو هم فلاپ‌هایی برای آیرودینامیک بهتر مشاهده می‌شود. این مدل تفاوت زیادی با ظاهر نسل قبلی دارد، اما از بعضی از زوایا مثل فولکس واگن گلف یا فورد فوکوس منسجم نیست.

نیروی این خودرو را یک موتور توربوشارژ ۱٫۵ لیتری و ۴ سیلندری تامین می‌کند. موتور این خودرو با دو قدرت متفاوت ارایه می‌شود. یکی ۱۷۴ اسب بخار توان خروجی و ۲۲۰ نیوتون بر متر گشتاور نیرو دارد. مدل‌های اسپورت و اسپورت تورینگ هم ۶ اسب بخار بیشتر دارند.

هوندا سیویک هاچ‌بک جدید با مجموعه‌ی کاملی از امکانات ایمنی عرضه خواهد شد که شامل هشدار برخورد، دستیاری در حفظ لاین و سیستم ترمز خودکار اورژانسی می‌شود.

به گزارش مجله دیجی کالا،هنوز هیچ سخنی از قیمت سیویک هاچ‌بک به میان نرفته، اما احتمالا نزدیک به قیمت کوپه خواهد بود که قیمت پایه‌ی آن ۱۹۰۵۰ دلار است. این خودرو هنگام پاییز وارد آمریکای شمالی می‌شود.

honda-civic-hatch-6honda-civic-hatch-2
honda-civic-hatch-4honda-civic-hatch-5
honda-civic-hatch-3

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا