برپایی نمایشگاه سیار موزه علوم و فناوری در ایستگاه مترو آزادی

دومین نمایشگاه سیار این موزه در محل مترو به بهانه برگزاری ویژه برنامه علمی- آموزشی «قطار دانایی» مختص دانش آموزان مدارس تهران فعال شده است.
در ویژه برنامه «قطار دانایی» که تا 10 شهریور ادامه دارد، ایستگاه های آموزشی- سرگرمی متعددی از جمله کودک، قرآن، سلامت، بازی های فکری اوریگامی، بازی های بومی و سنتی، عکس یادگاری و مسابقه دارت ایجاد شده است که ایستگاه موزه علوم و فناوری نیز با برپایی رستوران بازی های فکری و نیز نمایش آثار علمی همچون ذات الحَلَق، اسطرلاب، پیل اشکانی، آونگ موجی و آونگ تعادلی پذیرای مسافران قطار شهری در مترو ایستگاه آزادی است.
علاقمندان می توانند بلیت های بازدید از موزه علوم و فناوری را با تخفیف 50 درصد را از این ایستگاه تهیه کنند.
اولین نمایشگاه سیار موزه علوم و فناوری در مترو از یکم تا ششم مردادماه در محل ایستگاه امام خمینی برپا شد و مورد استقبال گسترده شهروندان قرار گرفت.
موزه علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران، تنها موزه مشابه مراکز علم در دنیا است که از سال 1389با هدف ایجاد فضایی فعال و آگاهی بخش برای تمام گروه های سنی و آشنایی هرچه بیشتر با میراث علمی، فرهنگی و فناوری دانشمندان و فرهیختگان ایرانی و خدمات تاریخی آنها به جامعه بشری و نیز ارتقای دانش عمومی مردم آغاز به فعالیت کرده است.
محل دائمی نمایشگاه موزه علوم و فناوری در تهران، میدان امام خمینی (ره)، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان سی تیر، ساختمان کتابخانه ملی سابق واقع شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا