رونمایی از نوآوری های شرکت های دانش بنیان پارک فناوری پردیس

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این اجلاس هر ساله با هدف ارائه گزارش یک ساله عملکرد پارک پردیس، آگاهی از آخرین اقدامات و دستاوردهای شرکت های عضو، رونمایی از دستاوردهای برجسته فناورانه، انتخاب بر ترین شرکت های عضو پارک و سازمان و اشخاص حقوقی همکار در زمینه های مختلف با حضور مدیران ارشد شرکت ها و نمایندگان برخی سازمان های دولتی و صنعتی مرتبط با فعالیت های این پارک برگزار می شود. 
در این رویداد از برترین های پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه های مختلف تقدیر می شود.
همچنین رونمایی از آخرین دستاوردهای فناورانه شرکت های عضو پارک فناوری پردیس نیز یکی از برنامه های اصلی این رویداد است. 
شرکت هایی که محصولات آنها در این دوره از اجلاس رونمایی می شود، علاوه بر بهره مندی از فرصت ها و مزایای ذاتی برگزاری مراسم رونمایی، می توانند از مزایایی همچون بهره مندی از لیزینگ محصولات رونمایی شده تا سقف 2 میلیارد ریال و قرار گرفتن در بخش ویژه های سامانه فن بازار به مدت یک ماه برخوردار شوند. 
معرفی شرکت ها از طریق ساخت مستند، انجام مصاحبه و هماهنگی پخش در رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری، هماهنگی در معرفی در نشریات تخصصی و حضور در برنامه های تخصصی صدا و سیما در راستای ترویج و فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان مزیت دیگری است که این شرکت ها می توانند از آن بهره مند شوند. 
همچنین حضور رایگان شرکت دارای محصول رونمایی شده در نمایشگاه اینوتکس 2017 در صورت احراز شاخص های حضور در نمایشگاه مربوطه مزیت دیگری است که این شرکت ها از آن برخوردار می شوند. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا