چگونگی پذیرش قدرت نوآوری و فناوری در یک بانک جهانی

امان نراین رئیس بخش بانکداری دیجیتال بانک استاندارد چارترد در امارات متحده عربی است. امان در مورد چگونگی پذیرش بانک استاندارد چارتر از فناوری‌های نوین برای افزایش ضریب نفوذ و افزایش میزان مخاطبین خود در آسیا پاسیفیک استفاده می‌کند. می‌گوید: «ما متوجه شدیم که فناوری به ما کمک می‌کند تا کارهایی را به انجام رسانیم که قبلا نمی‌توانستیم.»طبق گفته امان بانک قادر است با استفاده از فناوری و نوآوری، خدمات بهتر و سریع‌تری عرضه کند  که با زندگی مشتریان به صورتی مقرون به صرفه یکپارچه و عجین شوند.  اپلیکیشن بریز برای آیفون و آی‌پد عرضه شده است.

طبق اعلام بانک استاندارد چارترد، این بانک یک مجموعه اپلیکیشن بانکداری و سبک زندگی دارد که برای مشتریانی که اغلب در سفر هستند طراحی شده است. این اپلیکیشن شامل بریز- بانکینگ، بریز- هوم، بریز- گود لایف و بریز- ترید می‌شود.

در گذشته چندین روز طول می‌کشید تا بانک‌ها به درخواست‌هایی که از راه دور ارائه شده بود پاسخ دهند اما اکنون مشتریان می‌توانند تمامی امکانات یک شعبه محلی بانک را بدون ترک کردن منزلشان در کمتر از چند دقیقه داشته باشند. علاوه بر این، خدمات مبتنی بر مکان، اطلاعات و محتوای سریع‌تر و مرتبط‌ تر را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. برای مثال اپلیکیشن بریز- گود لایف معاملات محل- ثابت را مدیریت می‌کند.

به گزارش فردانما،امان بیان می‌کند که در بازارهای در حال توسعه‌ای مانند پاکستان یکی از عوامل و فاکتورهای پیچیده، ایجاد و توسعه خدماتی است که بر بستر مخابراتی غیر- تری‌جی کار می‌کنند. مشتریان در چنین کشورهایی نیازمند خدمات بانکی هستند اما با توجه به ضعف زیرساخت‌های فنی از دریافت و استفاده از آنها محرومند. «مردم به این خدمات بدون توجه به وجود زیرساخت‌ها نیازمندند. ما بانکداری بر مبنای پیامک را به عنوان یک پلتفرم عرضه کرده‌ایم. نمی‌خواهید از تلفن هوشمند خود در نپال استفاده کنید، و یا سرعت اینترنت شما بد است؛ ما برای تمام این مشکلات راه‌حل‌های هوشمندانه ارائه می‌کنیم.»

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا