خودروهای الکتریکی تسلا به باتری‌های بزرگ‌تر مجهز می شوند

همانطور که می دانید شرکت تسلا چند وقتیست که عرضه چند مدل از خودروهای الکتریکی خود که  شامل مدل اس و مدل اکس می شوند، را آغاز کرده و توانسته با این دو محصول نبض بازار را در دستان خود بگیرد. باتری تعبیه شده در این دو خودرو به گونه ای طراحی شده است که می توان با یک بار شارژ، مسافتی حدود 400 کیلومتر را با آن پیمود.

اما امروز خبرهای رسیده حاکی از این است که این کمپانی قصد دارد تا به منظور جلب توجه هر چه بیشتر مشتریان، ظرفیت باتری های مورد استفاده در خودروهای مدل اس و مدل اکس را به طور قابل ملاحظه ای ارتقا دهد، تا جایی که می توان با یک بار شارژ، مسافتی بالغ بر 410 کیلومتری را طی کرد.

در همین رابطه، نهادهای رگولاتوری در اروپا، چراغ سبز خود را به نسخه های 100D و P100D خودروهای مدل اس و مدل اکس تسلا نشان دادند و اگر چه هنوز این خبر با واکنشی از سوی کمپانی تسلا همراه نبوده است، اما شواهد زیادی وجود دارد که از تصمیم این شرکت برای معرفی مدل های جدید این دو خودرو با باتری 100 کیلو وات ساعتی خبر می دهند.

البته، تسلا پیش‌تر چندین مدل از این دو خودرو را با ظرفیت باتری های متفاوت عرضه کرده و علاقه مندان، بسته به نیاز و بودجه خود می توانند یکی از آن ها را انتخاب کنند که به زودی با اضافه شدن این مدل ها، گزینه های بیشتری پیش روی خریداران خواهد بود.

 

تسلا
 
 
 
منبع:تک شات
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا