حمایت بانک کانادایی از پروژه ماهواره‌ای

ماهواره آمازوناس-5 برای اپراتور ماهواره‌ای مادرید، هیسپاست ساخته می‌شود. این ماهواره توسط شرکت سازنده ماهواره کانادایی-مک دونالد، دت ویلر،  اسوس (MDA)ساخته می‌شود. این ماهواره چهارمین ماهواره ساخته شده با سیستم اس اس ال برای اپراتور ماهواره‌ای هیسپاست است. اپراتور معروف هیسپاست، قرارداد خود برای ساخت ماهواره آمازوناس-5 با سیستم فضایی اس اس ال را  در سال 2014 به امضا رساند و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این ماهواره در سال 2017 پرتاب خواهد شد.

آمازوناس-5 دارای توان بالا با باند Ka از طریق محموله پرتو نقطه‌ای، خواهد بود که برای خدمات اینترنت با پهنای باند بالا مناسب است و در جنوب آمریکا، آمریکای مرکزی و مکزیک مورد استفاه قرار خواهد گرفت. این ماهواره در سرویس جدید خود همچنین دارای یک پرتو باند Ku گسترده برای خدمات ثابت ماهواره‌ای خواهد بود که برای شبکه‌های تلویزیونی، مخابراتی و ارتباطی خدمات ماهواره‌ای ارائه خواهد داد.

به گفته کارل بارلوک مسئول سرمایه‌گذاری بانک توسعه تجارت کانادا، این سه شرکت سازنده ماهواره، رهبران صنعت و بخش فناوری‌های ماهواره‌ای در حال رشد کانادا به شمار می‌روند و راه‌حل‌های مالی بانک توسعه تجارت کانادا، یک عامل مهم برای رفع نیازهای تجاری و منحصر به فرد شرکت‌هایی مانند هیسپاست، شرکت ماهواره‌ای مک دونالد و همکاران آن به شمار می‌رود. نکته کلیدی در بخش فناوری‌های پیشرفته کانادا MDA، استخدام بیش از 4800 نیروی انسانی از سراسر جهان است. این قرارداد به تحکیم روابط بین هسپاست و MDAکمک کرده است و پتانسیل این را دارد که در نهایت کسب و کار بیشتری را برای شرکت‌های کوچک و متوسط کانادا فراهم کند.

بانک توسعه تجارت کانادا در تامین منابع مالی، بیمه و ضمانت محصولات شرکت‌های کانادایی که در خارج از کانادا دارای کسب و کار هستند، همواره پیشرو بوده است. این بانک همچنین به شرکت‌های خارجی که از شرکت‌های کانادایی خرید می‌کنند و یا اینکه خدمات و محصولات شرکت‌های کانادایی را در زنجیره ارزش خود دارند، خدمات مالی ارائه می‌دهد.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا