نسخه الکتریکی جنسیس با کاربری فوق العاده وارد بازار می شود

شرکت سازنده برند لوکس خودروی جنسیس اعلام کرد در نظر داردخط تولیدی از خودرو های برقی با کارایی بالا را راه اندازی کند که نسخه های سریع تری از خودروهای جدید را با کمک این کارخانه توسعه دهد.

به گزارش سیناپرس، شرکت خودروسازی جنسیس تلاش می کند خود را به عنوان رقیب آئودی، بی ام و و مرسدس بنز معرفی کرده و در این میان به طور بالقوه بر پتانسیل تولید سه گانه X خود تأکید می کند.

مارک چوی، مدیر بخش برنامه ‌ریزی جنسیس، با تأیید این موضوع که جنسیس توسعه خودروهای الکتریکی پرقدرت را دنبال خواهد کرد، گفت: ما به عنوان یک خودروساز پیشرو با نزدیک شدن به عصر جدید، به دنبال شناسایی کارآمد ترین راه ‌های توسعه خودروهای الکتریکی هستیم. این موضوع واضح است که ما می خواهیم متمایز باشیم و به همین دلیل نمی توانیم فقط از نسخه های پیشین خود استفاده کنیم.

ما می ‌خواهیم عملکرد خود را در بالاترین حد ممکن ارتقا دهیم. ما مشتاق تولید یک برند فرعی با کارایی بالا یا چیزی شبیه به آن نیستیم بله قصد د توسعه پیشرانه‌ های مدرن و دارای کارایی بالا هستیم که قدرت کافی برای لذت بردن در هر شرایط و ارائه تجربه لوکس را برای هر سلیقه ای برآورده می ‌کند.

چوی با برجسته کردن نسخه مفهومی X کوپه، کانورتیبل و اسپیدیوم و پتانسیل ساخت آن ها، اضافه کرد: ما بازخورد های خوبی داشتیم و در حال بررسی تولید انبوه این محصول هستیم. مرحله بعدی این است که تصمیم بگیریم که آیا در ابتدا عرضه گسترده این محصول امکان پذیر است یا خیر.

سانگیوپ لی (Sangyup Lee) رئیس بخش  طراحی جنسیس در مورد امکان سنجی تولید خودروهای مفهومی،از تمایل خود برای عرضه یک خودروی هالو کوپه صحبت کرده و گفت: طراحی های خاصی که ما برای خودروهایمان می خواهیم در تولید آسان نیستند، اینها جزئیات مهندسی چالش برانگیزی هستند که ما باید قبل از ادامه کار آن ها را تکمیل کنیم.

به گزارش سیناپرس، جنسیس متعهد شده است که از سال ۲۰۲۵ فقط خودروهای الکتریکی جدید را روانه بازار کند و پس از آن حداقل شش خودرو را معرفی خواهد کرد. با این حال، تا آن زمان به ارائه خودروهای موتور احتراقی موجود ادامه خواهد داد و تولید آنها را تنها بر اساس مقررات محلی متفاوت تا سال ۲۰۳۰ که کاملاً برقی خواهد شد، حذف خواهد کرد. این شرکت همچنین متعهد شده است تا سال ۲۰۳۵ به عنوان یک شرکت کربن خنثی باشد.

مترجم: رضوان خندان

منبع: autocar

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا