ساخت یک دوچرخه برقی با باتری های دوقلو

گرچه بسیاری از دوچرخه های الکتریکی جایی بین یک چرخه سنتی و یک موتور سیکلت الکتریکی کوچک قرار می گیرند، اما آن ها بیشتر ساختار یک دوچرخه سنتی را دارند. اما در این میان برخی تولید کنندگان مانند شرکت Moto Vibe ترجیح می دهند دوچرخه های سنتی را به طور کامل در آغوش فناوری بگیرند.

به گزارش سیناپرس، راکی هوانگ (Rocky Huang) مدیر محصولات این شرکت گفت: ما می خواهیم بهترین تجربه و راه حل های سواری ممکن را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. او افزود که محصول جدید این شرکت برای فروش در تمام بازارهای جهانی از جمله ایالات متحده و اروپا آماده است. به گفته کاربران این محصول با داشتن موتور قدرتمند و محدوده سفر طولانی، می توانند به راحتی سفرهای طولانی تر را انجام دهند در حالی که طراحی ساده و فناوری آن باعث می شود که سواران را به راحتی در سفرهای خود با سرعت و سهولت جابجا کند.

محصول جدید این شرکت به نام M20 با یک قاب آلیاژ آلومینیوم دارای یک موتور و باتری 13-AH LI-Ion است که در امتداد پایین قرار گرفته و می تواند ۷۵٫۶ کیلومتر سواری با یک بار شارژ بدهد. جالب اینجاست که یک باتری 13-AH دوم نیز در این دوچرخه تعبیه شده که می تواند برای محدوده ترکیبی تا ۱۵۱ کیلومتر با باتری اولی ترکیب شود.

این دوچرخه قابلیت استفاده برای افراد ۱۵۵ تا ۲۱۰ سانتیمتر را داراست و دارای ظرفیت بار حداکثر ۱۲۰ کیلوگرم است. خروجی موتور ۷۵۰ وات قدرت و ۵۵ نانومتر گشتاور برای مقابله با شیب های تا ۱۰ درجه تولید می کند و در حالت برقی به سرعت ۴۵ کیلومتر در ساعت می رسد. به گزارش سیناپرس،یک چرخ دنده ۷ سرعته Shimano در سیستم دنده های آن گنجانده شده است و سوار کاران می توانند با پیچاندن دریچه گاز، فشار را به چراغ ها برسانند یا از پاهای خود استفاده کنند.

دوشاخه جلو دارای سیستم تعلیق هیدرولیک بوده و فنربندی عقب کمک می کند دوچرخه در زمین های ناهموار به راحتی حرکت کند. همچنین چرخ های ۲۰ اینچی و ترمزهای دیسک مکانیکی با روتور ۱۶۰ میلی متر قابلیت حرکت و ایست بهتری را فراهم می آورند.

M20 دارای یک چراغ جلوی دوتایی ای ای دی به سبک موتور به علاوه یک چراغ عقب کوچک است. یک صفحه نمایش LCD برای داده های دوچرخه از جمله سرعت، سطح شارژ و وضعیت باتری وجود دارد.

به گزارش سیناپرس، M20 که به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه به بازار ارائه شده، با یک باتری 13-AH با قیمت ۱۳۰۰ دلار یا در پیکربندی دوتایی باتری با قیمت ۱۶۰۰ دلار به سه رنگ سیاه، سفید یا سبز در دسترس است.

مترجم: نداجوادهراتی

منبع: newatlas

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا