۵ رنگ محبوب سال جدید

هر سال، کارشناسان رنگ از همه برند‌های سرشناس در جهان، رنگ سال خود را انتخاب و پیش بینی خود را منتشر می‌کنند.

 رنگ‌هایی که در دکوراسیون خانه، لباس‌ها و وسایل محیط کار استفاده می‌کنیم، در حقیقت شخصیت و نگرش ما را نشان می‌دهند. در حالی که برخی از افراد به سمت رنگ‌های کلاسیک گرایش پیدا می‌کنند، برخی دیگر خواهان طیفی از رنگ‌های پرجنب و جوش هستند تا شهامت خود را در انتخاب‌هایشان بسنجند.

به نقل از thenordroom، هر سال، کارشناسان رنگ از همه برند‌های سرشناس در جهان، رنگ سال خود را انتخاب و پیش بینی خود را منتشر می‌کنند.

این رنگ‌های سال که به نوعی از طبیعت الهام گرفته شده‌اند فقط در ظاهر خانه‌ها تاثیر نخواهند گذاشت، بلکه از مد گرفته تا تکونولوژی، اثربخشی خودشان را نمایان می‌کنند. امسال شاهد تناژ‌های رنگی غنی‌تری نسبت به ترند‌های رنگی سال گذشته هستیم.

۱. پنتون: Viva Magenta

شرکت رنگ پنتون، ویوا سرخابی را به عنوان رنگ سال خود انتخاب کرده است. Viva Magenta طیفی از صورتی پررنگ است که به عنوان شجاع و نترس توصیف می‌شود. این رنگ که بخشی از خانواده قرمز به حساب می‌آید، ریشه در طبیعت دارد و بیانگر سیگنال جدیدی از قدرت و اقتدار است. رنگ جدید سال پنتون، شادی بخش است و اگر بخش کوچکی از خانه خود را مزین به این رنگ غنی کنید، بر روحیه خانواده هم تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. همچنین در حال حاضر در دنیای مد و زیبایی محبوبیت خاصی دارد و در استایل بسیاری از افراد میتوان این رنگ جذاب را مشاهده کرد.

محبوب‌ترین رنگ‌های سال ۱۴۰۲ کدام‌اند؟

۲. رنگ شرکت Nordroom برای سال ۲۰۲۳؛ زرد گرم

رنگ زرد مانند هر رنگی در سایه‌های رنگی مختلف وجود دارد. از زرد پاستلی روشن تا زرد اخرایی عمیق. به دلیل گرمای این رنگ، با به کار بردن آن در دکوراسیون یا لباس میتوان حس صمیمیت را ایجاد کرد. در گذشته از طیف‌های مختلف زرد برای خانه‌ها بسیار استفاده می‌کردند تا حس گرمی را به محیط بیافزایند.

محبوب‌ترین رنگ‌های سال ۱۴۰۲ کدام‌اند؟

۳. بنجامین مور: رژگونه تمشکی

این شرکت، رژگونه تمشکی را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۳ انتخاب کرده است. این رنگ در حقیقت، یک سایه مرجانی شاد با رنگ صورتی است. این رنگ پررنگ و جذاب، ظاهری عالی در خانه شما ایجاد می‌کند.

۴. شرکت PPG & Glidden Paint: Vining Ivy (سبزآبی)

Vining Ivyیک سایه سبز همه کاره است که ترکیبی از آبی پررنگ و سبز تصفیه شده است. از این رنگ می‌توان برای ایجاد حالت آرامش بخش در فضا‌ها استفاده کرد، زیرا آبی آن احساس آرامش را به شما منتقل می‌کند در حالی که زمرد احساس تعادل را بر می‌انگیزد. وقتی این دو رنگ با هم جفت می‌شوند، رنگی فوق العاده غنی و مد روز ایجاد می‌کنند.

۵. شروین ویلیامز: Redend Poin (بژ)

این شرکت معروف رنگ، Redend Point را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۳ انتخاب کرده است. یک سایه گرم بژ است که به عنوان رنگ گرم در ترکیب با رنگ‌های سردتر عمل می‌کند.

محبوب‌ترین رنگ‌های سال ۱۴۰۲ کدام‌اند؟

منبع:برنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا