افزایش کیفیت دویدن با یک فناوری جدید

 برای آنهایی که به دویدن و کیفیت این نوع حرکات ورزشی اهمیت می دهند استفاده از فناوریهای نوینی نظیر Stepp کمک می کند تا حرکات ورزشکار با کیفیت و بازدهی بیشتری انجام شود.

این نوآوری به عنوان یک ایده جدید در پایگاه اینترنتی Kickstarter ارایه شده تا سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری در این عرصه اقدام کنند.

فناوری Stepp با این هدف طراحی شده که فرم دویدن، جزئیات دقیق حرکت و میزان انرژی صرف شده توسط دونده را با ضریب دقت بالایی اندازه گیری کرده و اطلاعات به دست آمده را به طور لحظه ای در اختیار ورزشکار و مربی اش قرار دهد. بدین ترتیب دونده می تواند نواقص موجود در حرکات پاهای خود را کشف و اصلاح کند.

مجموعه ای از حسگرهای هوشمند که در قالب دستگاهی مجهز به گیره به لباس و کفشهای ورزشکار متصل می شوند اطلاعات دقیقی را جمع آوری می کنند.

همزمان که دونده به حرکات ورزشی خود ادامه می دهد، فناوری Stepp نقشه کاملی از حرکات عضلانی نیم تنه پایینی وی تهیه می کند.

این فناوری شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ و مغناطیس سنجی است که امکان ارتباط با آن از طریق فناوری بلوتوث فراهم شده است. این دستگاهها دارای باتری کوچکی هستند که تا ۶ ساعت شارژ را در خود نگاه می دارند.

به گزارش مهر،اطلاعاتی که از این طریق تهیه می شوند به تلفن همراه دونده منتقل شده که از طریق یک اپلیکیشن مخصوص مورد استفاده قرار می گیرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا