درآمد ناشی از بازی موبایلی پوکمون گو، سر به فلک کشید

 یک ماه پس از راه اندازی پوکمون گو، درآمد حاصل از فروش این بازی به بیش از ۲۰۰ میلیون دلار رسیده و این مقدار دو برابر درآمد حاصل از بازی Clash Royale بعد از ۳۰ روز معرفی به جهان است. همچنین درآمد پوکمون گو، در مقایسه با بازی محبوب Candy Crush Soda Saga در طول ماه اول فروش، نیز دو برابر بوده است.

پوکمون گو یک بازی رایگان است و این درآمدها فقط از طریق پرداخت درون برنامه ای کسب شده اند. در میان اقلام ارائه شده برای فروش می توان به Poke Balls یا توپ های پوک اشاره کرد که از آنها برای پرتاب به سمت هیولاهای پوکمون و گرفتن آنها استفاده می شود. همچنین بازیکنان نیز برای استفاده از آیتم هایی مانند Lures و Incense که توجه پوکمون ها را به خود جلب می کند نیز باید پول بپردازند.

p200
این بازی در حال معرفی به کشورهای بیشتری از جهان است و پیش بینی می شود میزان درآمد آن همچنان رو به افزایش باشد. معرفی این بازی در ژاپن در اواسط ماه گذشته روند فروش را صعودی نمود. همچنین هفته گذشته این بازی به ۱۵ بازار جدید آسیایی معرفی شد. طرفداران پوکمون در کشورهای دیگر مانند چین، کره و هند چشم انتظار معرفی این بازی در کشورهایشان هستند.به گزارش هم رسان، پیش بینی می شود درآمد حاصل از این بازی سر به فلک خواهد کشید؛ اما همانطور که در خبرهای قبلی برایتان آوردیم برخی از کشورها مانند چین، امارت متحده عربی و فلسطین اشغالی در مورد بازی پوکمون گو ابراز نگرانی های امنیتی نموده اند و کشور عزیزمان ایران اولین کشوری است که انجام این بازی را مغایر با موازین امنیتی کشور دانسته و استفاده از آن را ممنوع اعلام کرده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا