تکنولوژی را دست‌تان کنید

 با کمک ساعت‌های هوشمند به‌خاطر چک کردن پیغام‌ها و تماس‌ها، دسترسی به ایمیل و… لازم نیست جیب‌ها یا کیف‌تان را دنبال گوشی بگردید.

البته این تمام بهره‌ای نیست که از داشتن یک ساعت هوشمند نصیب‌مان می‌شود و گزینه‌های بسیار جالب دیگری را هم روی یک ساعت مچی خواهیم داشت.

اما با این وجود عجله نکنید قبل از این‌که ساعت هوشمند بخرید لازم است بدانید از ساعت هوشمند چه توقعی دارید و براساس نیازتان مدل مناسب را انتخاب کنید. برندهای مختلفی این فناوری را در میان محصولات خود گنجانده‌اند؛ از برندهای شناخته‌شده در تکنولوژی مثل اپل گرفته تا برندهای مطرح در صنعت ساعت‌سازی مثل تگهیور و… همگی به دنبال ارائه ساعت‌های هوشمند محبوب هستند. این موضوع باعث شده با تنوع بالای مدل‌ها مواجه شویم و شاید این تنوع، عامل گمراهی و گیج شدن برای انتخاب مناسب‌تر باشد.

در اینجا لیستی از بهترین ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۱۶ را گردآوری کرده‌ایم تا راهنمایی باشد برای انتخاب بهترین ساعت هوشمند بر حسب نیاز شما.

‌‌‌‌‌

ساعت هوشمند اپل: برترین ساعت سازگار با سیستم عامل iOS

Apple Watch

3

اگر دنبال یک ساعت هوشمند با فناوری عالی و ظاهری شیک هستید مطمئنا ساعت هوشمند اپل آن‌چیزی است که می‌خواهید. طراحی ساده و در عین‌حال شیک کمپانی اپل درست مانند گوشی‌هایش همه‌پسند است. ظرافتی که در طراحی این مدل به آن دقت شده، غافلگیرتان می‌کند. این ساعت در یک مدل اما دو اندازه‌ی متفاوت برای استفاده‌ی خانم‌ها و آقایان طراحی شده است. البته اگر دوست دارید ساعتی که به دست‌تان می‌بندید مختص شما باشد، اپل به این موضوع هم توجه داشته و مدل‌هایی یا معیارهای زنانه و مردانه هم در سبد کالایش موجود است. با وجود ظاهر و آپشن‌های بسیار خوب این ساعت‌ها، نداشتن GPS ممکن است شما را دچار تردید کرده باشد، اما خبر خوب در راه است؛ نگران نباشید اگر تا این حد امکانات برای‌تان کافی نیست سری جدید این ساعت مجهز به GPS در راه است.

بهترین ساعت هوشمند از گروه سامسونگ

Samsung Gear S2

2

این ساعت از برترین‌ ساعت‌های هوشمندی است که تا به امروز معرفی شده‌است؛ با دو ظاهر متفاوت کلاسیک و کژوال. طرح کلاسیک با بند چرمی و عقربه‌ها بیشتر شبیه به ساعت‌های کلاسیکی است که تاحالا دیده‌ایم و مناسب افرادی است که استایل کلاسیک را می‌پسندند اما به دنبال امکانات بیشتر هستند. مدل S2 از آن طرح‌های بسیار محبوب و با عمر باتری بهتر از رقیبان خود در این رده است که در نتیجه می توان روزها از آن استفاده کرد و نگران تمام شدن باتری نبود. این محصول با سیستم عامل اندروید سازگار است. قاب دور صفحه چرخان است و با چرخاندن آن امکان دسترسی به برخی امکانات وجود دارد.

کژوال دوست داشتنی

Casio

4

اگر دنبال ساعت هوشمند با ظاهر باحال و کژوال هستید، کاسیو طرح‌های جالبی برای‌تان دارد. طرح‌هایی با ظاهری شبیه به جی-شاک‌ها ( G-SHOCK ) طرفداران خاص خودش را دارد. اگر اهل اسکی و ماهیگیری و فعالیت‌های ورزشی هستید و نگران از صدمه‌های احتمالی آن‌ها، این ساعتی مقاوم و مناسب برای شما است که می‌تواند همراه بسیار خوبی برای‌تان باشد. این ساعت مجهز به سیستم عامل اندروید است، البته متاسفانه هنوز مجهز GPS نشده و قبل از انتخاب آن، باید به این‌که چقدر با  سروکار دارید، فکر کنید. ضمن این‌که یادتان باشد احتمالا تلفن همراه‌تان GPS دارد. از طرفی اگر مچ دست‌تان ظریف و کوچک است باید گفت این ساعت مناسب شما نیست؛ هرچند وزن آن فقط ۹۲ گرم است اما طراحی بند و صفحه آن اسپرت و حجیم است. پیشنهاد می‌کنیم مدل‌های دیگر را پیدا کنید.

لوکس‌ترین ساعت هوشمند اگر پول برای‌تان مسئله‌ای نباشد!

Tag Heuer Connected

5

به محض اینکه ساعت را دست‌تان بگیرید متوجه کیفیت بی‌نظیرش می‌شوید؛ جنس بدنه فوق العاده درعین ظاهری بسیار لوکس و جذاب، تگ را در جایگاه نخست و بی‌رقیب قرار داده است. این ساعت سازگار با سیستم عامل اندروید است و رنگ‌بندی‌های زیبایی دارد و رنگ طلایی صورتی ( Rose gold) آن محبوب خانم‌ها است. شاید کمی عجیب باشد که برای ساعت‌های هوشمند طلا و سنگ‌های برلیان بکار برود اما وقتی حرف از لوکس بودن است باید انتظار آن‌را هم داشته باشیم. یک ساعت تمام عیاراز هر نظر.

بهترین ساعت اندرویدی

Sony SmartWatch 3

sony-Smart-Watch-1

این ساعت با توجه به موجی که گوگل با ارائه سیستم عامل Android Wear راه انداخت، بسیار محبوب شد. چرا که برخلاف نسل‌های قبلی خود با سیستم عامل اندرویدی سازگار است و نه سیستم عامل اختصاصی سونی. این مدل مجهز به GPS است این یعنی اینکه اگر گوشی را در منزل یا هرجای دیگری جا گذاشتید، نگران نباشید به راحتی آن را پیدا خواهید کرد کافی است از ساعت‌تان بخواهید تا مکان‌نمایی کند. از طرفی می‌توان به تمام اطلاعاتی که تا پیش از این توسط گوشی انجام می‌شد از قبیل تماس و پیغام‌های صوتی، چک کردن ایمیل، اعلان‌ها و پیام کوتاه، بررسی وضعیت آب وهوا و… دسترسی داشت. پس اگر تلفن همراه‌تان را جا گذاشتید نگران نباشید، ساعت هوشمندتان همراهتان است.

مقرون به صرفه‌ها

Asus ZenWatch 2

7

تمرکز اصلی ایسوس تولید محصولاتی با امکانات لازم و قیمت‌های مناسب است. به این ترتیب ایسوس توانست با تنوع بسیار خوبی در طرح‌های ساعت هوشمند و امکاناتی که از ساعت هوشمند توقع داریم ارزش خرید محصولاتش در بازار رقابتی بالا ببرد و از مطرح‌ترین برندها باشد. اینکه بند چرمی دوست دارید یا فلزی، رنگ‌های کلاسیک می‌پسندید یا فشن و… حق انتخاب با شماست. گزینه‌ها از این هم بیشتر است؛ این ساعت سریع هم شارژ می‌شود، بیش از ۵۰% باتری نیم‌ساعته پر می‌شود.

فانتزی‌های دوست داشتنی

Pebble Time

8.8

اگر دنبال ساعتی با ظاهر فانتزی‌تر و به قولی هنری‌تر هستید، به این مدل توجه کنید. اینک‌ه می‌گوییم ظاهرش هنری است بی‌راه نیست؛ یکی از مدل‌های این برند به نام موندریان (Mondrian) نقاش معروف نامگذاری شده است که تم این ساعت هم نقاشی معروف اوست. درکل ساعت‌های هوشمند پِبل ( Pebble ) فضای بامزه‌ای برای دسترسی به منوها دارد ضمن این‌که ظاهر فانتزی با طیف رنگی شاد دارد که در دیگر برندها کمتر به آن توجه شده است. جدا از ظاهر متفاوت تکنولوژی بسیار خوبی هم دارد. صفحه باریک و بندهای ۲٫۵ میلی‌متری آن به‌راحتی روی دست می‌نشیند.

بهترین گزینه از نظر طول عمر باطری

Vector Watch

9

باورتان بشود که فقط با یک بار شارژ کردن ۳۰ روز باطری ساعت دوام می‌آورد! این یعنی یک انتخاب عالی برای افرادی که سفرهای شغلی یا پیک نیک و… زیاد می‌روند. دیگر لازم نیست پک شارژر جدا با خود ببرند. صفحه نمایش کم‌مصرف اما با وضوح خوب اعلان‌ها. ضمن این‌که این مدل ظاهری بسیار خوبی هم دارد.

بهترین گزینه ازنظر آپشن‌های سفارشی

Moto 360 2

10

موتورولا از آن برندهایی است که در طراحی ظاهر و شمایل محصولات خود ساختارشکنی نمی‌کند و باتوجه به سلیقه اکثریت طرح‌های جدید خود را معرفی می‌کند و به همین دلیل هم جزو اولین‌ها بود که صفحه گرد را به جای مستطیل برای ساعت‌های هوشمند به کاربرد. سری جدید ساعت‌های این برند به نام Moto 360 2 در دو سایز مختلف با اندازه صفحه نمایش ۴۶ و ۴۲ میلی‌متری مطابق با سلیقه فردی است. اما علت محبوبیت این مدل که در لیست‌مان قرار گرفته است تنوع بسیار خوبی است که در انتخاب نوع و رنگ بند، قاب وجود دارد.

بهترین برای ورزشکاران

Garmin Vivoactive HR

11

اهل دوچرخه‌سواری، گلف یا شنا هستید؟ عادت دارید صبح خود را با دویدن آغاز کنید؟ این مدل مناسب شماست. این ساعت متناسب با فشار جوی و ضد آب هم است. با توجه به اینکه این ساعت هوشمند جزو ساعت‌های ورزشی است یک سری آپشن‌های از جمله نمایش ضربان قلب، کیلومتر شمار بر روی آن وجود دارد. و البته GPS که گزینه‌ی بسیار خوبی برای دوچرخه‌سواران است. برای گلف‌بازان هم آپشن بسیار جالبی وجوددارد؛ توسط این ساعت می‌توانند نقشه‌‌ی زمین بازی و اطلاعات دیگری را توسط گوشی دانلود کنند و به ساعت مچی منتقل کنند و این عالی است. طراحی این مدل به شکلی است که در نهایت ساعت هوشمند سبک باشد. لازم به اشاره است که صفحه نمایش تمام مدل‌ها به شکل یک مستطیل سیاه رنگ است.

بهترین ساعت هوشمند برای دویدن

Moto 360 Sport

12

و باز هم از گروه ورزشی موتورولا، اما با تفاوت کارآمدتر برای دویدن. این ساعت دارای صفحه نمایش ۱٫۳۷ اینچی و جنس صفحه‌ی مقاوم در برابر فشار و خراش‌های احتمالی است. مجهز به Gps و سازگار با سیستم اندرویدی است. حسگرهایی چون شتاب‌سنج و ضربان قلب که کارایی بسیار زیادی خواهند شد در این مدل تعبیه شده است. شارژدهی آن تعریفی ندارد اما در صورت استفاده معمول تا دو روز احتیاج به شارژ مجدد ندارد.

بهترین صفحه نمایش

Huawei Watch

13

به گزارش مجله دیجی کالا،تجربه صفحه‌های گرد برای ساعت‌های هوشمند که از طرف موتورولا معرفی شد الگوی خوبی برای دیگر رقیبان بود اما برخی مثل هوآوی خلاقیت بیشتری به خرج دادند. ساعتی با صفحه نمایش عالی! صفحه بسیار مقاوم و مجهز به حسگرهای مخصوص نسبت به کارایی مشخص و نمایش ۲۸۶ پیکسلی است که این میزان بالاترین تراکم پیکلسی در بین ساعت‌های هوشمند اندرویدی تاکنون است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا