فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس جهانی باستان شناسی دریایی سده 21

کنفرانس بین المللی باستان شناسی دریایی سده 21 با عنوان کامل Ships and Shorelines: Maritime Archaeology for the 21st Century در روزهای شانزدهم تا هجدهم اکتبر سال 2015 برابر با بیست و چهارم تا بیست و ششم مهر ماه سال 1394 به مدت سه روز در شهر ساوتهمپتون (Southampton) انگلستان برگزار خواهد شد .  پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند مقالات خود را در زمان مقرر به دبیرخانه کنفرانس ارائه دهند  .  

باستان شناسی زیر آب شاخه جدیدی از این علم محسوب می شود که به تازگی در بسیاری از نقاط دنیا رایج شده است . موسسه سلطنتی باستان شناسی (Royal Archaeological Institute) اقدام به برگزاری این کنفرانس کرده و از پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، باستان شناسان ، متخصصان و کارشناسان این حوزه دعوت می کند تا با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند .

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در کنفرانس جهانی باستان شناسی دریایی سده 21 در نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با یکی از موضوع های اصلی کنفرانس قابل پذیرش است.

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به صورت الکترونیکی به دبیر خانه کنفرانس ارسال کرده و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند .

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی  http://www.royalarchinst.org/conferences  قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا