یکی از مدیران کلیدی Jawbone از این شرکت جدا شد

در ابتدا او مدیر اجرایی بخش محصول بود و سپس معاون بخش محصول و استراتژی شد. بوگارد پیش از شروع کار در Jawbone در شرکت Microsoft مشغول به کار بود و یکی از اعضای بنیان‌گذار در تیم سرویس پیام‌رسان AOL بود. حال این مدیر قرار است به شرکت Uber بپیوندد و در سمت رییس بخش جهانی کسب و کار این شرکت قرار بگیرد.

به گزارش مجله دیجی کالا،Jawbone در ابتدا کسب و کار خود را با تولید محصولات تکنولوژیک صوتی آغاز کرد و با نام Aliph شناخته می‌شد. پس از یک دوره طولانی و موفق فروش محصولات صوتی بلوتوث، این شرکت شروع به تولید گجت‌های پوشیدنی کرد اما با وجود رقبای قدرتمند و سرسختی مثل Fitbit نتوانست به آن موفقیتی که انتظارش را داشت دست پیدا کند.

اخیرا در اخبار مطرح شد که این شرکت قصد دارد بخش مربوط به تکنولوژی‌های صوتی کسب و کارش را به فروش برساند. ظاهرا این شرکت در حال ساخت یک گجت برای کنترل وضعیت سلامت قلب افراد است. هنوز مشخص نیست که تکنولوژی مورد بحث که Jawbone در حال کار بر روی آن است قرار است مستقیما به مصرف کننده نهایی فروخته شود یا به شرکت‌های دیگر و به عنوان محصول واسطه‌ای فروخته شود. به هر حال یکی از مدیران کلیدی این شرکت از آن جدا شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا