فروشگاه اینترنتی «بامیلو» حامی مسابقات روبات‌های پرنده

اولین دور از مسابقات دانشجویی روبات‌های پرنده در ایران، در دو بخش سرعت و فضای بسته از روز ۶ تا ۸ مردادماه ۱۳۹۵در ورزشگاه ساصد (مجموعه ورزشی سازمان صنایع دفاع) با حمایت مالی فروشگاه اینترنتی بامیلو و میزبانی انجمن علمی دانشگاه مالک اشتر برگزار می‌شود.

در این مسابقات بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان رشته‌های مختلف فنی و مهندسی حضور دارند و طی سه روز با هم به رقابت می‌پردازند.رامتین منزهیان، مدیرعامل بامیلو با اشاره به حضور استعدادهای درخشان میان دانشجویان ایرانی، این رقابت را فرصت خوبی دانست تا دانشجویان علاقمند بتوانند رویاهای خود را محقق سازند و در علم روباتیک در سطح بین‌المللی بدرخشند.

وی گفت: در اولین دوره از بازی پهپادها، تیم‌های اول تا سوم لیگ سرعت به ترتیب ۱۵۰ میلیون ریال، ۷۰ میلیون ریال و ۳۰ میلیون ریال دریافت خواهند کرد و به تیم‌های اول تا سوم لیگ Indoor نیز به ترتیب مبلغ ۵۰ میلیون ریال، ۳۰ میلیون ریال و ۲۰ میلیون ریال به عنوان جایزه نقدی اعطا می‌شود.

منزهیان گفت: اهدای جوایز به این دانشجویان کمک می‌کند تا با دلگرمی بیشتری برای توسعه ایده‌های خود تلاش کنند؛ بامیلو امیدوار است همین دانشجویان در آینده راهکارهای موثری برای جابجایی کالا توسط روبات‌های پرنده در سطح کشور ارائه کنند و بتوانند حلقه‌ای موثر در زنجیره تجارت الکترونیک در ایران باشند.

در ادامه سید مرتضی جابری‌فرد، دبیر اولین مسابقه روبات‌های پرنده اظهار داشت: حمایت بامیلو به‌عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تجارت الکترونیک از این مسابقه می‌تواند سرآغاز تحولی مهم در این صنعت باشد و با حمایت از  مسابقه بزرگ پهپادها انگیزه خوبی برای دانشجویان نخبه و فعال در رشته‌هایی چون برق، مکانیک سایر رشته های مرتبط است تا بتوانند ابزاری کاربردی در خدمت صنعت و تجارت ایران را طراحی کنند.

در حاشیه این مسابقات غرفه‌هایی برای نمایش دستاوردهای علمی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور و معرفی فعالیت‌های مختلف بامیلو در آستانه تولد دوسالگی این شرکت ایجاد شده است.

بازدید از این رقابت‌های پرهیجان برای عموم به ویژه علاقمندان به صنعت روباتیک و تجارت‌الکترونیک رایگان و آزاد است و همه علاقمندان می‌توانند از طریق ثبت نام در این لینک http://www.bamilo.com/idp۲۰۱۶/ برای بازدید از مسابقات و غرفه‌های مختلف بامیلو و شرکت در قرعه‌کشی اختصاصی بامیلو ثبت‌نام کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا