فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس آکادمیک جهانی تجارت

کنفرانس آکادمیک بین المللی تجارت با عنوان کامل Prague International Academic Conference on Business در روزهای ششم تا نهم سپتامبر سال 2015 برابر با پانزدهم تا هجدهم شهریور ماه سال 1394 به مدت چهار روز در شهر پراگ جمهوری چک برگزار خواهد شد . پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند مقالات خود را در زمان مقرر به دبیرخانه کنفرانس ارائه دهند  .  

لازم به توضیح است که موسسه علمی جهانی (Global Academic Institute) اقدام به برگزاری این کنفرانس کرده و از پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، متخصصان و کارشناسان این حوزه دعوت می کند تا با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند .

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در کنفرانس آکادمیک جهانی تجارت در نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با یکی از موضوع های اصلی کنفرانس قابل پذیرش است . برخی از این عناوین که این کنفرانس بر آنها تمرکز خواهد داشت ، عبارت اند از :

حسابداری – حسابرسی – بانکداری – تجارت و اقتصاد – آموزش کسب و کار – اخلاق تجارت – سیستم اطلاعات تجارت – قانون تجارت – آمار تجارت – روش تدریس تجارت – مدیریت ارتباطات – سیستم های اطلاعات کامپیوتر – رفتار مصرف کننده – سیستم های اقتصادی تعاونی – امور مالی شرکت ها و حکومت – حاکمیت شرکتی – هزینه مدیریت – تنوع مدیریت – تجارت الکترونیک – علم اقتصاد – توسعه اقتصادی – سیاست انرژی – مهندسی – کارآفرینی – سرمایه گذاری – اقتصاد مالی – منابع انسانی – اقتصاد جهانی – سیستم های اطلاعاتی – تجارت بین الملل – اقتصاد بین الملل – توسعه بین المللی انرژی و طریقه استفاده – امور مالی بین المللی – اقتصاد کار – مدیریت روابط کار و منابع انسانی  – مدیریت –  بازار یابی –  تحقیقات بازاریابی و استراتژی – تئوری بازاریابی و برنامه های کاربردی – تحقیق عملکرد – رفتار و تئوری سازمانی – علوم خدمات – مدیریت زنجیره تامین – مدیریت محصولات – اقتصاد عمومی و امور مالی – روابط عمومی – مدیریت منابع – مدیریت استرس – مالیات – فن آوری و نوآوری – رفاه اقتصادی – اقتصاد جهانی .

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به آدرس الکترونیکی ارسال کرده و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند . بر اساس اطلاعات مندرج در وب سایت ، آخرین مهلت ارائه خلاصه مقاله تاریخ هفتم آگوست سال 2015 برابر با شانزدهم مرداد ماه سال 1394 اعلام شده است .

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام در کنفرانس آکادمیک جهانی تجارت در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی  http://www.globalacademicinstitute.com/prague-business-conference-september-2015/  قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا