یک مادر اردبیلی به کمک روش لنفوسیت‌تراپی صاحب فرزند شد

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: یک مادر اردبیلی بعد از ۲۳ بار سقط مکرر جنین، به کمک روش لنفوسیت‌تراپی در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل صاحب فرزند شد.

رئیس جهاددانشگاهی اردبیل در گفتگو با سیناپرس اردبیل گفت: یک زوج اهل شهرستان گرمی استان اردبیل بعد از ۲۱ سال به کمک روش لنفوسیت تراپی در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی اردبیل صاحب فرزند شدند.

رئیس جهاددانشگاهی اردبیل تصریح کرد: بر روی یکی از مراجعین بالای 39 سال این مرکز که سابقه 23 بار سقط مکرر جنین طی دوران 21 سال ازدواج داشت با هدف افزایش شانس بارداری به کمک متخصصین مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی درمان به روش لنفوسیت تراپی از ماهها قبل آغاز شده بود که اولین نوزاد به این روش در این مرکز کاملا سالم به دنیا آمد.

وی این موفقیت را برای نخستین بار در سطح استان عنوان کرد و ادامه داد: این روش درمانی شانس بارداری را در بیمارانی که با شکست‌های متوالی مواجه شده‌اند، افزایش می دهد .

رئیس جهاددانشگاهی اردبیل گفت: در طی حدود 10 سال فعالیت در زمینه درمان نازایی و ناباروری در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی با عنایت خداوند باریتعالی درمان بیش از 2 هزار و 700 خانواده موفقیت آمیز بوده و بدین طریق امید به زندگی به این خانواده ها بازگشته است.

اوچی اردبیلی ادامه داد: از دو سال گذشته نیز این مرکز با بومی سازی تکنیک های جدید درمان نازایی از جمله prp تخمدان، prp رحم، لنفوسیت تراپی و …سعی حل مشکلات موجود در حوزه سلامت باروری دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا