شرکت بیش از 2500 نفر در سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت

رئیس کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت از شرکت بیش از 2500 نفر در سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت خبر داد.

مسعودکریم خانی هدف از برگزاری این‌چنین المپیادهایی را ترویج فرهنگ ورزش و تأکید بر روحیه قهرمانی، همگرایی و مشارکت فعال و ارزشمند کارکنان وزارت بهداشت عنوان کرد و افزود: این المپیاد بزرگ ورزشی با حضور تیم‌های ورزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و سازمان‌های تابعه در رشته‌های ورزشی فوتسال، والیبال، دارت، شطرنج، تنیس روی میز و شنا به‌صورت تیمی در آذرماه سال جاری در ساری برگزار خواهد شد.
 

رئیس کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت ضمن اشاره به اشتیاق دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت برگزاری این دوره از المپیاد پس از وقفه‌ای طولانی به خاطر شرایط همه‌گیری کرونا، از مشارکت بیش از 2500 نفر از کارکنان نظام سلامت در رشته‌های مختلف ورزشی این المپیاد در گروه آقایان خبر داد.
 
وی در ادامه هدف از برگزاری این‌چنین المپیادهایی را ترویج فرهنگ ورزش و تأکید بر روحیه قهرمانی، همگرایی و مشارکت فعال و ارزشمند کارکنان وزارت بهداشت عنوان کرد و افزود: این المپیاد بزرگ ورزشی با حضور تیم‌های ورزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و سازمان‌های تابعه در رشته‌های ورزشی فوتسال، والیبال، دارت، شطرنج، تنیس روی میز و شنا به‌صورت تیمی در آذرماه سال جاری در ساری برگزار خواهد شد.
 
مدیر روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در ادامه اظهار داشت: از هفتم آذرماه سال جاری، مراسم افتتاحیه و روند ورود ورزشکاران به محل مسابقات آغاز و در هشتم آذرماه اولین دور مسابقات در رشته فوتسال انجام می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات در مجموعه فرهنگی ورزشی خزرآباد شهرستان ساری باحضور 253 تیم از دانشگاه‌های علوم پزشکی، پایان این دوره از المپیاد را در تاریخ بیست و چهارم آذرماه عنوان کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا