Software AG به دنبال افزایش سرمایه‌گذاری در بازار

شرکت نرم‌افزاری Software AG برنامه‌ریزی‌های استراتژیک خود را منتشر کرد و توضیح داد قصد سرمایه‌گذاری‌های گسترده در کشور ایران را دارد تا از این طریق بتواند پتانسیل‌های خود را افزایش دهد.
به گزارش ایتنا به نقل از آی‌تی‌پی، این شرکت نرم‌افزاری اعلام کرد که ایران طی پنج سال آینده به بزرگ‌ترین و پرسرعت‌ترین واحد توسعه IT در خاورمیانه تبدیل می‌شود و به همین خاطر افزایش تمرکز روی آن می‌تواند مزایای فراوانی را به همراه داشته باشد.این شرکت به عنوان بخشی از طرح جامع خود قراردادی را با دو شرکت محلی منعقد کرد که یکی از آنها TÜV NORD نام دارد.
در حالی که خاورمیانه در جهت مدرن‌سازی و به‌روزرسانی قابلیت‌های IT گام برداشته است، شرکت Software AG پیش‌بینی کرده است که ایران بیشترین تاثیر را در این زمینه برجا می‌گذارد. 
 

 

این شرکت ارزش اقتصاد ایران را ۴۲۰ میلیارد دلار برآورد کرده است و هم‌اکنون تلاش می‌کند با گسترش هرچه بیشتر ارتباطات خود با شرکت‌های نرم‌افزاری ایرانی،‌ بتواند یک شبکه رسمی برای توزیع محصولات خود در کشور داشته باشد.با برداشته شدن تحریم‌های جهانی علیه ایران، این کشور هم اکنون ظرفیت آن را دارد تا خدمات مختلف نرم افزاری در اختیار ۸۰ میلیون ساکن آن قرار بگیرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا