معرفی بهترین مینی ون سال

به گزارش سیناپرس، مینی ‌ون‌های امروزی با نمونه های قدیمی این کلاس از خودروها کاملا متفاوت بوده و با بهبود مستمر طراحی خارجی، ویژگی ‌های داخلی جدید و اضافه شدن امکانات جانبی و تفریحی در کنار رتبه ‌بندی ایمنی بالا، به انتخابی مطمئن برای بسیاری از خانواده‌ها تبدیل می ‌شوند.

بسیاری از خانواده های دارای فرزند به داشتن خودروهایی فکر می کنند که برای سفر و گشت و گذار و تردد شهری مناسب بوده و در عین حال امنیت کافی داشته باشد. در این میان مینی ون ها یک گزینه ایده آل محسوب می شوند. در این گزارش به معرفی برترین مینی ون سال از دید متخصصان وب سایت اتوکار می پردازیم.

بر اساس گزارش پایگاه فروش خودرو، فروش مینی ون در سال ۲۰۲۱ حدود ۱۴ درصد افزایش داشته است. به همین دلیل تولید این کلاس از خودروها مورد توجه خودروسازان قرار گرفته و مجموعه مینی‌ ون‌های سال ۲۰۲۳ طیف گسترده ‌ای از ویژگی‌ها و آپشن‌ ها را با امنیت فوق العاده بالایی ارائه می کنند.

بر اساس گزارش کارشناسان حوزه خودرو و پس از بررسی ده ها خودروی مختلف ساخته شده در این کلاس که قرار است در سال ۲۰۲۳ اراسه شوند، مشخص شد که شرکت ژاپنی هوندا توانسته است بهترین مینی ون خانوادگی را ارائه کند. این محصول که هوندا اودیسه (Odyssey) نام دارد توانست بیشترین امتیاز را بین رقبای خود کسب کند.

به گزارش سیناپرس،مدل های قبلی هوندا اودیسه یکی از پرفروش ‌ترین مینی ‌ون‌ های سال های پیش در سراسر جهان بوده و این شرکت با طراحی و معرفی مدل جدید 2023 Odyssey  خود توانست کارشناسان را تحت تاثیر قرار دهد.

این محصول جدید که به خاطر طیف وسیعی از آپشن‌ ها، عملکرد مناسب در حین رانندگی، راحتی بخش های داخلی، رتبه‌ بندی ایمنی بالا و توانایی مانور در مناطق مختلف، مورد توجه قرار گرفته، بهترین انتخاب توسط کارشناسان بود.

به گزارش سیناپرس، اودیسه رتبه پنج ستاره را از اداره ملی ایمنی ترافیک ایالات متحده آمریکا کسب کرده و مجموعه TrueCar نیز نمره کامل ایمنی را به این خودرو داده است. باید به این موضوع نیز اشاره داشت که  هوندا اودیسه دارای بالاترین رتبه های ایمنی و استاندارد های شرکت خودروسازی هوندا است.

مترجم: ابراهیم خسروپرست

منبع: studyfinds

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا