فورد در هوش مصنوعی برای ماشین‌های خودران سرمایه‌گذاری می‌کند

 این شرکت از نقشه‌های کامپیوتری استفاده می‌کند تا زیرساختی برای ماشین‌های کاملا خودران فراهم کند تا این خودروها بتوانند به راحتی به مقصدشان جهت‌یابی کنند.

با اینکه شرکت‌های خودروسازی مختلفی تاکنون در تکنولوژی‌های مربوط به ماشین‌های خودران سرمایه‌گذاری کرده‌اند، اما این جزو اولین موارد سرمایه‌گذاری در فراهم کردن زیرساخت ماشین‌های خودران به شکل گسترده است.

ماشین‌های خودران با استفاده از داده‌های جمع‌سپاری شده، پردازش شده‌ی Civil Maps می‌توانند ویژگی‌های جاده و خارج از جاده را تشخیص دهند، معنای آنها را بفهمند و تغییرات آنها را متوجه بشوند. این باعث می‌شود که این خودروها مثل انسان‌های راننده واکنش نشان دهند.

شرکت Civil Maps با استفاده از داده‌های مرتبط نقشه‌های چند بعدی و بسیار دقیق می‌سازد تا ماشین‌های خودران را از طریق هوش مصنوعی راهنمایی کنند. این نوع نقشه‌برداری نیازمند هزاران ساعت کار انسان است و تکمیل آن شش ماه طول می‌کشد. مسوولان این استارت آپ می‌گویند می‌توانند همین کار را با سرعت و دقت بیشتر انجام دهند.

به گزارش مجله دیجی کالا،این شرکت علاوه بر فناوری نقشه‌برداری، می‌خواهد سرعت تولید آن را بیشتر کند و آن را هر چه زودتر در اختیار چند شرکت خودروسازی قرار دهد. این شرکت با ایجاد و مدیریت نقشه‌های زنده از تمام جاده‌های آمریکا، یک تکنولوژی اساس را برای جهش به سمت ماشین‌های خودران فراهم می‌کند. Civil Maps از چند شرکت مختلف از جمله فورد ۶٫۶ میلیون دلار حمایت مالی دریافت کرده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا