فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس جهانی ایمنی در علم، صنعت و آموزش

کنفرانس بین المللی ایمنی در علم ، صنعت و آموزش با عنوان کامل  3rd World Conference on Safety in Science, Industry and Education 2015 در تاریخ  سی ام سپتامبر تا اول اکتبر سال 2015 برابر با ماه سال 1394 به مدت دو روز در شهر ساسکاتون (Saskatoon) واقع در ایالت ساسکاچوان کانادا برگزار خواهد شد . پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند مقالات خود را در زمان مقرر به دبیرخانه کنفرانس ارائه دهند    .

لازم به توضیح است که این کنفرانس توسط آزمایشگاه ایمنی Instutute ایالات متحده امریکا سازمان دهی شده است . در همین راستا  پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، متخصصان و سایر کارشناسان این حوزه می توانند با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند .

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در کنفرانس جهانی  ایمنی در علم، صنعت و آموزش  در نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با یکی از موضوع های اصلی کنفرانس قابل پذیرش است . عناوینی که این کنفرانس بر آنها تمرکز خواهد داشت ، بر چهار بخش تقسیم بندی می شود :  

بخش A – یادگیری تصادفی : درس هایی از شکستن قوانین  Learning By Accident: Lessons from breaking the rules

بخش B – تحقیقات ایمنی در کلاس درس علوم  Research on Safety in the Science Classroom

بخش C – متقاعد کننده دانش آموزان ، معلمان و مدیران در برابر مراقبت  Convincing Students, Teachers and Administrators to Care

بخش D – ایجاد کردن برنامه های ایمنی آزمایشگاهی موثر بیشتر Creating More Effective Lab Safety Programs

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به صورت الکترونیکی به دبیرخانه کنفرانس ارسال کرده و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند . آخرین مهلت ارائه خلاصه مقاله تاریخ اول آوریل سال 2015 برابر با دوازدهم فروردین ماه سال 1394 اعلام شده است .  

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی  http://stemstates.org/stemfest-2015/3rd-world-conference-on-safety-in-science-industry-and-education.html  قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا