تلویزیون ضد پشه به بازار می آید

در فصل گرما بسیاری از ما نمی توانیم از زندگی خود لذت لازم را ببریم زیرا موجوداتی مانند پشه ها برای ما مزاحمتی دائمی ایجاد می کنند. در این میان یکی از تفریح های تابستانی انسان ها، تماشای تلویزیون است ولی حتی با کیفیت ترین تلویزیون های جهان نیز در هنگامی که خانه شما پر از پشه شده باشد، لذتی به همراه نخواهند داشت. حال شرکت ال جی توانسته است تا با بهره گیری از یک ایده ویژه به سراغ حل این مشکل برود و نخستین تلویزیون ضد پشه جهان را طراحی کرده است.

این تلویزیون که دور کننده پشه ها نام گرفته است، می تواند با ایجاد یک سری از امواج فراصوت، پشه ها را از محیط براند و بزرگ ترین مزیت آن را می توان عدم استفاده از مواد شیمایی برای این کار دانست.

این تلویزیون که دور کننده پشه ها نام گرفته است، می تواند با ایجاد یک سری از امواج فراصوت، پشه ها را از محیط براند و بزرگ ترین مزیت آن را می توان عدم استفاده از مواد شیمایی برای این کار دانست. به این ترتیب بدون این که برای محیط زیست جهانی خطری ایجاد کنید، می توانید پای تلویزیون خود نشسته و در عین حال نیز پشه ها را دفع کنید.

برای اثبات کارایی و همچنین عدم آسیب رسانی این دستگاه به محیط زیست، انستیتوی بین المللی بیوتکنولوژی و سموم در کشور هندوستان (که یکی از کشورهایی است که به شدت با مشکل پشه ها دست به گریبان بوده است) به آزمایش این دستگاه دست زده است که نتایج این آزمون ها مثبت بوده است.

یکی از مزایای ویژه این مدل این است که برای فعال سازی قابلیت دفع پشه توسط آن، نیازی نیست تا تلویزیون را روشن کنید و حتی در وضعیت خاموش بودن نیز این دستگاه به عملکرد خود در این زمینه ادامه خواهد داد. مدل 32 اینچی این مدل با قیمتی معادل یک میلیون و 425 هزار تومان به فروش می رسد و این قیمت برای مدل 43 اینچی به 2 میلیون و 517 هزار تومان خواهد رسید.

منبع: Gizmodo

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا