فراخوان دریافت اطلاعات محصولات فناورانه جدید اعلام شد

 «اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس معاونت علمی» هر ساله با هدف ارائه گزارش یکساله عملکرد پارک، آگاهی از آخرین اقدامات و دستاوردهای شرکت‌های عضو، رونمایی از دستاوردهای برجسته فناورانه، انتخاب برترین شرکت‌های عضو پارک و سازمان و اشخاص حقوقی همکار در زمینه‌های مختلف با حضور مدیران ارشد شرکت‌ها و نمایندگان برخی از سازمان‌های دولتی و صنعتی مرتبط با فعالیت‌های پارک فناوری پردیس معاونت علمی برگزار می‌شود.

رونمایی از آخرین دستاورهای فناورانه شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی نیز یکی از برنامه‌های اصلی این رویداد است که در شهریورماه برگزار می شود.

بر این اساس و طبق روندهای پیش‌بینی شده برای ارزیابی محصولات، طی این فراخوان از شرکت‌های متقاضی که دستاوردهای جدیدی در تولید محصولات دانشی حوزه‌های مختلف فناوری داشته‌اند دعوت می‌شود تا در فرایند انتخاب برترین محصولات و دستاوردهای فناورانه پارک فناوری پردیس معاونت علمی مشارکت کنند.

شاخص‌های موثر در انتخاب محصولات برتر

شاخص‌های موثر در انتخاب محصولات برتر شامل عدم معرفی محصول یا نوع ارتقاء یافته آن در دوره‌های قبلی رونمایی اجلاس خانواده پارک و یا در جشنواره‌ها و رسانه‌های داخلی و خارجی کشور، کامل بودن فرایند تجاری‌سازی طی شده و وجود سابقه فروش حداکثر ۲ سال متناسب با ظرفیت بازار محصول، دارا بودن مجوز و تأییدیه فنی از مراجع ذیصلاح است.

از دیگر این شاخص‌ها می‌توان به تأثیرگذاری بر رفع نیازهای حیاتی و استراتژیک کشور و کاهش یا قطع وابستگی به کشورهای خارجی، انجام فرایندهای لازم به‌منظور اخذ مالکیت‌های معنوی لازم مرتبط با محصول، وجود محصول در فهرست کالاها و خدمات دانش‌بنیان و یا دارا بودن ظرفیت حضور در این فهرست اشاره کرد.

مزایای رونمایی

شرکت‌هایی که محصولاتشان در این دوره از اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس معاونت علمی رونمایی می‌شود، علاوه بر بهره‌مندی از فرصت‌ها و مزایای ذاتی برگزاری مراسم رونمایی، می‌توانند از مزایایی چون بهره‌مندی از لیزینگ محصول رونمایی شده تا سقف ۲ میلیارد ریال، قرار گرفتن در بخش ویژه‌های سامانه فن‌بازار به مدت یک‌ماه برخوردار شوند.

مهلت ثبت نام و ارسال فرم حداکثر تا روز شنبه دوم مرداد ۹۵ ادامه دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا