کیبوردهای فیزیکی بلک‌بری هیچ‌کجا نمی‌روند!

در حالی که در این مصاحبه به‌صراحت اعلام شده بود تنها مدل کلاسیک با توقف تولید مواجه می‌شود، این سو تفاهم برای بعضی مشتریان و رسانه‌ها پیش آمده بود که مدل کلاسیک اشاره به قالب کلی و به‌طور خاص کیبوردهای فیزیکی دارد و بنابراین بلک‌بری به‌طور کلی تولید گوشی‌هایی با کیبورد فیزیکی را کنار گذاشته است.

الکس توربر، معاون ارشد بلک‌بری: نگران نباشید! بلک‌بری کیبوردهای فیزیکی را رها نمی‌کند.

اما الکس توربر، معاون ارشد بلک‌بری در توییتر اعلام کرده چنین چیزی صحت ندارد و طرفداران بلک‌بری می‌توانند مطمئن باشند این گوشی‌ها با همان کیبوردهای آشنا تولید خواهند شد: “در پاسخ به بعضی سوتفاهم‌های اخیر، باید روشن کنم که نگران نباشید! بلک‌بری کیبوردهای فیزیکی را رها نمی‌کند.”

در حالی‌که نمایشگرهای تمام‌لمسی در حال حاضر تبدیل به استانداردی برای گوشی‌های هوشمند شده‌اند، بلک‌بری از مدت‌ها پیش مجهز کردن گوشی‌های خود را به کیبوردهای فیزیکی در دستور کار قرار داده است. حتی پرچم‌دار اخیر این شرکت یعنی BlackBerry Priv با این‌که دارای نمایشگر تمام‌لمسی است، کیبورد فیزیکی مانوس را در کنار خود دارد؛ یعنی همان‌طور که کاربران بلک‌بری انتظار دارند.

به‌این‌ترتیب همه‌ی نشانه‌های مبنی بر کنار گذاشتن این کیبوردها برای طرفداران بلک‌بری نقض شده‌اند. حتی درمورد BlackBerry Mercury که قرار است سال آینده رونمایی شود و مجهز به نمایشگر ۴.۵ اینچی است، چیز زیادی نمی‌دانیم. تنها درباره‌ی مشخصات سخت‌افزاری آن می‌توان گفت این گوشی مجهز به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ خواهد بود و با یک باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری شارژ می‌شود. BlackBerry Mercury با دوربین پشت ۱۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی می‌آید.

منبع:دیجی کالا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا