فرصت جذب سرمایه‌گذار برای ایده‌های نو در شهر هوشمند فراهم می‌شود

به گزارش ستاد خبری همایش زیرساخت و فرصت سرمایه گذاری، صاحبان ایده‌ های نو در قالب این مسابقه فرصت خواهند داشت، طرح‌ها و اندیشه های خود در حوزه شهر هوشمند را ارایه کنند تا ایده های پذیرفته شده ضمن برخورداری از جوایز، در مسیر سرمایه ‌گذاری و اجرا قرار گیرند.
دبیرخانه همایش از صاحبان ایده، شرکت‌ های دانش بنیان و فناوری دعوت کرد در قالب شخص یا شرکت، ایده‌های قابل اجرا و سرمایه‌گذاری خود را برای شرکت در این مسابقه به دبیرخانه همایش زیرساخت و فرصت‌ های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند ارسال کنند.
از طرح ‌های منتخب برای ارائه در این همایش دعوت به عمل خواهد آمد. همچنین تعدادی از طرح‌ ها نیز فرصت معرفی خود را از طریق پوستر در سالن همایش خواهند داشت.
بر اساس این گزارش هدف طرح‌های ارسالی، ارائه خدمات بهتر و هوشمندانه به شهروندان و فعالان اقتصادی به منظور صرفه جویی در زمان و ارتقای کیفیت زندگی و کسب و کار است. 
همچنین در طرح‌های ارسالی ضروری است به سیاست‌ها و مقررات حاکمیتی و قوانین، تعامل پذیری، استانداردها، امنیت، محرمانگی و ارزش‌های فرهنگی در سناریوها و طرح‌های هوشمندسازی شهرها و خدمات مرتبط توجه شود.
دومین همایش زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند اول و دوم شهریورماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود. علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می‌ توانند به سایت این همایش به آدرس www.iransmartcity.ir مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا