تبدیل خرابه‌های چرنوبیل به محل بازی

 این افراد از مشاغل مختلف از دانشمند گرفته تا هنرمند، تاجر و غیره هستند که در آخر هفته، لباس خود را عوض کرده و با پوشیدن لباس زرهی خود به شکار اشیاء قدیمی می پردازند.این بازی که S.T.A.L.K.E.R نام دارد، بر مبنای یک بازی ویدیویی قدیمی مشهور با همین نام ساخته شده است.هر شی قدیمی از خاصیت ویژه‌ای برخوردار است که می‌تواند بیماری‌های تخیلی مختلف بازیکنان را درمان کند.

برخی بازیکنان در این محیط لباس سربازان را پوشیده و برخی دیگر خود را به شکل غول‌های درخشان درمی‌آورند.در اینجا یک کارخانه متروک به صحنه‌ای برای نمایش بازی‌های هیجان‌انگیز تبدیل شده است.در برخی مناطق از آشکارسازهای تابش هسته‌ای کاذب نیز استفاده شده است.تنظیمات جدید بسیار جالب هستند اما چرنوبیل هنوز دورافتاده بنظر می‌رسد.

اگرچه برای برخی این تنها یک بازی برای گذران وقت است، اما برای سایرین، بازی در جایی مرتبط با فاجعه، یادآور خطرات تسلیحات هسته‌ای است.به گزارش ایسنا به نقل از گجت‌مش،بسیاری از این گیمرها به نوعی تحت تاثیر وقایع چرنوبیل قرار گرفته‌اند. برای مثال، یکی از این افراد در زمان فاجعه یک کودک بوده و مادربزرگش به عنوان یکی از ماموران پلیس در اوکراین در تخلیه قربانیان نقش داشته است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا