آیرون من به واقعیت می‌پیوندد

به‌تازگی شایعاتی در شبکه اینترنت منتشر شده است که بر اساس آنها ایلان ماسک در حال ساخت زره فلزی ویژه برای نیروهای نظامی است که می‌تواند مانند شخصیت آیرون من به آن‌ها قابلیت پرواز و مبارزه روی هوا را بدهد.

به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Gizmodo، ایلان ماسک را می‌توان یکی از شجاع‌ترین مدیران فعال در صنایع مرتبط با فناوری به‌حساب آورد.این فرد که رویاهایی مانند ارسال توریست به مریخ را ارائه داده است در آخرین اقدام خود قصد دارد تا دنیای ابرقهرمانان کارتونی را با واقعیت پیوند بزند.به‌تازگی او متنی را در شبکه توئیتر منتشر کرده است که موجب شده است تا موجی از شایعات درباره پروژه جدید او در شبکه‌های اینترنت به راه بیفتد.

این توئیت به یک زره فلزی با قابلیت پرواز اشاره کرده است و به علت همزمانی ارائه آن توسط ماسک با ملاقات او با وزیر دفاع امریکا بسیاری به این نتیجه رسیده‌اند که او قصد دارد تا زرهی مشابه با شخصیت کارتونی آیرون من را برای نیروهای نظامی امریکا طراحی کند.

شایان‌ ذکر است که آیرون من یکی از شخصیت‌های محبوب داستان‌های شرکت مارول محسوب می‌شود که در آن یک دانشمند با ساخت یک زره فلزی توانسته است تا قابلیت پرواز و مبارزه را به دست آورده و خود را به یک ماشین جنگی پیشرفته تبدیل کند. البته همان‌طور که اشاره شد هنوز هیچ‌یک از این اطلاعات تائید تا تکذیب نشده‌اند و تنها باید به انتظار اظهارات رسمی از سوی خود ماسک نشست.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا