ساعت هوشمند دوستدار تناسب اندام

به گزارش ایسنا، ژیروسکوپ و شتاب‌سنج شش‌محور به ویژگی‌های این ساعت هوشمند افزوده شده است. این ساعت بعنوان رهگیر تناسب اندام، علاوه بر پیگیری کالری‌ها و گام‌های کاربر، به اندازه کافی برای شناسایی نوع فعالیت انجام شده از دوچرخه‌سواری گرفته تا پیاده‌روی و خواب، هوشمند است.نمایشگر 0.3 اینچی این ساعت دارای قابلیت پشتیبانی حرکت بوده و بند آن نیز با برنامه رایگان TalkBand با گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید و iOS همگام می‌شود. این ابزار را بطور همزمان می‌تواند با دو گوشی جفت‌سازی کرد.

باتری TalkBand B2 برای پنج روز بکار خود ادامه داده و در حالت آماده بکار می‌تواند تا 12 روز دوام بیاورد. بند این ساعت نیز از جنس چرم یا پلاستیک است؛ این محصول بزودی با قیمت حدود 150 پوند به بازار عرضه خواهد شد.

هواوی همچنین در کنگره جهانی تلفن‌همراه در بارسلونا، از هدفون جدیدی رونمایی کرد که علاوه بر ارائه تجربه گوش کردن به موسیقی بدون نیاز به تلفن همراه، به پیگیری گام‌ها و همچنین خواب فرد می‌پردازد.هدفون TalkBand N1 به عنوان یک هدست بلوتوث استریو قابل استفاده بوده و می‌توان آن را با تلفن‌همراه به منظور دریافت تماس‌های تلفنی همگام‌سازی کرد. این هدفون شبیه یک هدفون معمولی است، اما از یک تراشه بلوتوث، شتاب‌سنج و رم داخلی چهار گیگابایتی – معادل 1000 ترانه – برخوردار است.

هدفون N1 پس از فعالسازی با بلوتوث می‌تواند با برنامه TalkBand با هر دو سیستم‌عامل آندروید و iOS همگام شود، به این معنی که می‌توان از آن برای انجام تماس‌های تلفتی یا پخش موسیقی از تلفن‌همراه استفاده کرد.

برنامه TalkBand از طریق بروزرسانی نرم‌افزاری در زمان عرضه هدفون به بازار، به پشتیبانی بیشتر از این دستگاه خواهد پرداخت.از دیگر ویژگی‌های این هدفون‌ می‌توان به ضد آب بودن آن‌ با قابلیت کار برای سه روز مداوم و شارژ شدن بوسیله میکرویو‌اس‌بی اشاره کرد؛ باتری هدفون N1 در حالت آماده بکار برای 12 روز و در زمان تماس تلفنی مداوم، پنج ساعت دوام می‌آورد.

این هدفون‌ تا اواخر ماه سپتامبر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد و اگرچه هنوز قیمت رسمی آن‌ها اعلام نشده، اما قیمت تقریبی 100 پوند برای این محصول پیش‌بینی شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا