همکاری مشترک برای توسعه پلاستیک‌های تقویت شده با گرافن

شرکت هایدال قرارداد همکاری مشترکی با شرکت فلوتیت تکنولوژی (Flowtite Technology) امضاء کرده است تا به کمک هم محصولات پلاستیکی تقویت شده با الیاف شیشه‌ای تولید کنند.
فلوتیت دارای فناوری تولید پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه‌ای است و بخش تحقیق و توسعه‌ای در عربستان سعودی دارد. این بخش تحقیق و توسعه در اختیار شرکت آمیانتیت است، اما مالکیت آن در اختیار فلوتیت است.
این دو شرکت قصد دارند برنامه همکاری مشترکی داشته باشند تا طی دو سال آینده گام‌های مثبتی در این مسیر بردارند. براساس این قرارداد، هایدال حق استفاده از نسل جدید فناوری سامانه پلاستیک‌های تقویت شده با الیاف شیشه‌ای را به فلوتیت می‌دهد تا از این فناوری برای بخش آب و پساب استفاده کند. تست‌های اولیه روی این فناوری نتایج جالب توجهی داشته است.
به گزارش ستاد توسعه فناوری نانو،ری گیبس از مدیران اجرایی شرکت هایدال می‌گوید: «ما از این که همکاری مشترک با آمیانتیت داریم بسیار خرسند هستیم. آمیانتیت یکی از شرکت‌های نوآور در این حوزه است. یک بازار بین‌المللی جذاب در انتظار ما است. ما امیدوارم که همکاری مشترکی برای توسعه این فناوری شکل گیرد و در نهایت محصولی مناسب برای صنعت آب و پساب ایجاد شود.»

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا